donderdag 20 augustus 2015

Week 34

Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien. Op dit moment heb ik niet zo heel veel tijd om kaartjes te maken, maar als ik aan de beurt ben laat ik wel elke keer wat zien. Zo heb ik toch al weer een aardig voorraadje kerstkaarten. Goed van jullie dat het wel lukt met deze tropische temperaturen!


Deze vorm heb ik gezien in de nieuwe creatief met kaarten, is weer eens wat anders.
Groetjes, Janine

Mijn bijdrage voor deze week. Een fijne donderdag!
Groetjes Monique

Hier is mijn kaartje voor vandaag
groetjes Lisbeth

9 opmerkingen:

Cards made by Patricia zei

Leuke kaart Janine. Ik doe deze week ook weer een keertje mee.

Groetjes,
Patricia

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Janine. Mijn kaart staat er ook weer bij!

lenywim35 zei

Leuke kaart maakte je Janine. Al weer week 34. Waar blijft de tijd? De mijne plaats ik zo ook weer.
Lekker als je er zo veel in voorraad maakte. Vorige week was echt knutselweek. gr leny w

Trijntje zei

Wat leuke kaarten weer. Die van Monique is een topper! zo mooi met deze materialen. De mijne staat er ook weer bij. Groeten Trijntje

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes hebben jullie weer gemaakt Dames - supermooi!
De mijne staat er ook weer bij.
Groetjes,
Misseke

Wybrich zei

I|k ben er ook weer deze week. Leuke kaarten hebben jullie weer om te laten zien!

Wies zei

Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten Janine, Monique en Lisbeth.
Ik ga zo dadelijk mijn kaart plaatsten.
Groetjes, Wies

Wies zei

Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten Janine, Monique en Lisbeth.
Ik ga zo dadelijk mijn kaart plaatsten.
Groetjes, Wies

Nancy Soetaert zei

Mooie voorbeeldkaartjes Dames!
groetje,s Nancy