donderdag 8 december 2016

Week 49 en uitslag challenge


Welkom op een nieuwe donderdag met kerstkaartjes...
Sinterklaas is het land uit, en we kunnen ons volledig gaan richten op kerstmis. En daar horen de kerstkaartjes natuurlijk ook bij. 
Eerst gaan we de winnaar van de challenge bekend maken. 
Deze wordt zoals jullie weten random gekozen. We hadden 30 deelnemers die mee deden aan de challenge... Maar er kan er maar een de winnaar zijn, en dat is geworden....
Anja ! Gefeliciteerd Anja, klik op haar naam om haar mooie kaartje te zien..
Wil je even contact met me opnemen en je adres doorgeven? 
Het mailadres staat bovenin het tabblad contact. 
Iedereen heel hartelijk dank voor het mee doen!
Op naar de kaartjes van deze week..

Ingrid en team 52 WTC 


Deze week mogen Rosina en Marijke een voorbeeldkaartje laten zien.
Nog even volhouden dames, want we zijn al aan week 49.
Nog drie weekjes en het jaar is al voorbij.

Hier een voorbeeld van Marijke.



En voor deze week laat ik hier mijn kerstkaartje zien...
een  kerstkaartje met sterretjes...
Voor meer informatie kijk je even op mijn blog...

groetjes Rosina






En ook deze keer kunnen hieronder de wekelijkse kerstkaartjes gelinkt worden. 

19 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie inspiratiekaarten weer! Altijd leuk deze variatie aan kerstkaarten!
Fijne dag
Nancy

Freubelmina zei

Gefeliciteerd Anja!
Mijn wekelijkse bijdrage staat er weer bij!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Caroline Cards zei

Leuke voorbeelden!
Crealiefs, Caroline

Diny zei

Leuke voorbeeldkaarten weer! Anja....gefeliciteerd wat leuk voor je.
Ik krijg mijn kaartje voor deze week niet geplaatst.
Als ik Add your link aanklik komen er geen vakjes waar ik mijn naam en kaart in moet zetten.
Groetjes Diny

Groetjes Diny

Diny zei

Ik heb het op een andere manier geprobeerd....en nu is het gelukt....mijn kaartje staat erbij!
Groetjes Diny

Margreet zei

Leuke DT kaartjes....heb wat problemen met plaatsen...blijf proberen....
xxx Margreet

Margreet zei

Gelukt!☺☺

Ans Gilbert zei

Anja, van harte gefeliciteerd!
Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, ik doe ook weer mee.
groetjes,
Ans

Sarah zei

De mijne is geplaatst!

Trijntje zei

Weer leuke inspiratie van de dt dames. De mijne staat er ook weer bij! Groeten Trijntje.

José zei

Gefeliciteerd Anja.
Wat hebben jullie weer mooie inspiratiekaarten geplaatst dames. Ik heb de mijne ook weer op mijn blog gezet

Margo zei

Gefeliciteerd Anja !
Jullie hebben weer mooie inspiratiekaarten voor ons !
Mijn post is ook weer gelinkt !

Petra L zei

Gefeliciteerd Anja!

Yvonne zei

Gefeliciteerd Anja. En wat een leuke kaarten weer Marijke en Rosina.
Mijn kaart doet ook weer mee vandaag.

Groetjes,
Yvonne.

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd Anja, leuke kaart. En wat een leuke voorbeeldkaarten wee Marijke en Rosina. Vandaag heb ik ook weer een kaartje geplaatst.

Groetjes,
Patricia

Cards made by Patricia zei

Leuke layout van het blog trouwens.

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Anja met je winnende creatie!
groetjes Anita

THE ILLUMINATI zei

Bent u geïnteresseerd in deelname aan het illuminati broederschap en maak je dromen waar dit is uw kans om het te laten gebeuren. contact met mij nu en geniet van voordelen van het
een nieuw member.As lid u zult krijgen om te genieten van vele
dingen noem ze auto's, geld, roem, populariteit,
huizen, aansluitingen enz. - krijgt u $ 250.000 per twee weken als een lidmaatschap zegeningen, zelf een van de grote huizen
in de stad, met inbegrip van de sappigste herenhuizen en villa.
- Maak een verbinding met high-networth individuen in vele
professionele sfeer zoals presidenten, Legislators-
Senatoren, huis van gemeenschappelijke herhalingen, rechters, magistraten,
Ministers, muzikanten, enz. - Je krijgt geld om elke kopen
wat je nodig hebt en te reizen waar u maar wilt. - U
krijgen spirituele bescherming
E-mail ons op als u geïnteresseerd bent in deelname bent
Illuminatiofficial@mail-on.us
 inbox me of stuur een vriendenverzoek
Word Verlichte en samen met ons, uw weg naar succes.

THE ILLUMINATI zei

THE ILLUMINATI MEMBERSHIP FORM, IS OUT NOW!!! ***THE NEW WORLD
ORDER***
Are you interested in joining the illuminati brotherhood and make your dreams come true this is your chance to make it happen. contact me now and enjoy Benefits of being
a new member.As a member you`ll get to enjoy many
things name them cars, money, fame, popularity,
houses, connections etc. - you will be given $250,000 every two weeks as a membership blessings, Own one of the big houses
in town, including the juiciest mansions and villa.
- Get connected to high-networth individuals in many
professional sphere like Presidents, Legislators-
Senators, house of common reps, Judges, Magistrates,
Ministers, Musicians, etc. - You get money to buy any
thing you need and travel wherever you wish. - You
get spiritual protection
Email us on if you are interested in joining us

Illuminatiofficial@mail-on.us

inbox me or send a friend request
Become Illuminated and Join Us, your way to success.