donderdag 26 januari 2017

Week 4 en start challenge Januari


Week 4 van de kerstkaartjes en de laatste donderdag van de maand.
Dat wil zeggen dat we weer een uitdaging erbij gaan doen voor volgende week, maar hier alvast de voorbeelden van het DT team. 

Marijke mocht deze maand het onderwerp kiezen, en zij koos voor een schets.... 



Gerie die onze Gastdesinger is van deze maand, heeft ook een kaartje voor ons gemaakt. Zij vond het echt een uitdaging om met een schets aan de slag te gaan. Maar zij is de uitdaging aangegaan, en dat vinden we natuurlijk geweldig. Hopelijk gaan jullie de uitdaging ook aan!

Bedankt Gerie voor je mooie inzending...
En nu op naar de andere kaartjes...

Marijke mag het spits afbijten, van het DT-team met deze kaart... 
Heel veel succes en ik hoop dat iedereen meedoet!





Hier mijn voorbeeld kaartje wat ik gemaakt heb voor deze challenge met de sketch die Marijke uitgekozen heeft...voor meer informatie kijk je op mijn blog
groetjes 
Rosina


En hieronder mijn bijdrage voor deze week. Ik heb van elk vakje een schudkaartje gemaakt m.b.v. de Fuse Tool. In de dichtgesealde 'zakjes' wat sterretjes en sequins gestopt. Zie ook mijn blog.
Grtz. Colien

Mijn bijdrage voor de eerste challenge van 2017 is gemaakt volgens de schets van Marijke. Kijk voor meer info op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.com



Mijn eerste bijdrage voor de eerste challenge van 2017 gemaakt volgens
de schets die Marijke heeft gekozen. Wil je meer weten, kijk even op mijn blog.


Mijn 1e bijdrage voor deze challenge, info staat op m.n.... Blogje


Mijn bijdrage voor de leuke sketch. Meer vind je op mijn blog.


En ook mijn bijdrage voor deze mooie sketch-challenge!
Hij is echt heel leuk, doe je mee??
Creatieve groetjes, Yvonne
(klik HIER voor mijn blog)


Mijn voorbeeldkaart voor de challenge van januari.
Voor de gebruikte materialen: kaarten & zo

Groetjes
Yvonne



Mijn voorbeeldkaartje aan de hand van de schets..


Neem gerust een kijkje op mijn blog


Dit is mijn inspiratiekaartje voor de challenge.  Ik gebruikte digistempels.
Meer info vind je op mijn blogje.
Ik ben heel benieuwd wat jullie zullen maken!

Nancy

Mijn voorbeeldkaart aan de hand van de schets.
Verdere details op mijn blog, succes dames.
groetjes Bep.

Mijn eerste bijdrage voor de Challenge! De gebruikte materialen staan op mijn Blog:


 De prijs voor de winnende kaart:
Een pakketje met producten van Stampin' Up!, gesponsord door
DT-lid Yvonne van Bruggen (www.yvonnevanbruggen.nl).


Hopelijk hebben we jullie kunnen inspireren om met ons mee te doen. De schets moet zichtbaar/herkenbaar blijven, je zie het je mag hem draaien, maar belangrijk is de herkenbaarheid die moet blijven.. Ga de uitdaging gezellig met ons aan. Vandaag kan je nog je gewone wekelijkse kaart hieronder linken. Heb je geen blog maar wil je toch mee doen ? Dat kan;  je kan je kerstkaart dan doormailen, het mail adres vindt je in het tabblad..ovv van je bijdrage challenge Januari, je volledige naam..  Vanaf morgen zal er een apart blog bericht verschijnen met daarin de link voor de challenge kaart. 
De challenge loopt tot en met 2 februari 23.55 uur...

Succes Ingrid en Team 52 WTC...


16 opmerkingen:

Freubelmina zei

Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
De challengekaarten zien er toppie uit,ik vrees dat ik die ga overslaan want dit is echt helemaal uit mijn comfortzone maar wie weet.......
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Gina zei

Mijn kerstkaartje is ook geplaatst. Superleuke sketch, daar wil ik wel mee aan de slag ! Hele mooie voorbeeldkaartjes team ! Groetjes, Gina

S. zei

Ooo wat een leuke sketch en wat een leuke voorbeeldkaartjes! Ik ga kijken of ik tijd kan vinden om ook mee te doen

Angela zei

Wat een gave schets! Schitterende voorbeeldkaarten dames; top!
Wil proberen mee te doen.

Trijntje zei

Wat een leuke schets. Julie hebben super de sup mooie inspiratie kaarten gemaakt. top. Mijn kaart komt eraan . Groeten Trijntje

Marijke zei

Iedereen heeft goed zijn best gedaan met de sketch. Super voorbeeldjes dames dank jullie wel! Groetjes Marijke.

karin zei

Een leuke sketch en prachtige voorbeeldjes dames ! Als ik tijd heb zal ik misschien ook weer een kaartje ermee maken.
groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten dames!
Ik ga mijn best weer doen!
Mijn kaartje voor deze week heb ik al gelinkt.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Ik heb stuk voor stuk de sketch kaarten goed bekeken dames, was voor mij best een uitdaging voor mij, maar zie bij jullie dat er best veel op mag! Prachtige voorbeeld kaarten en heb met plezier een kaart voor deze challenge gemaakt!
Fijne dag allemaal verder!
Groetjes van Gerie

Margreet zei

Leuke schets...kan ik vast wel wat mee....zeker nar het zien van de prachtige voorbeeldkaartjes van het DT!
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Hoi mijn kaartje staat er weer bij voor vandaag!
En een hele leuke challenge met heel veel mooie voorbeelden ik zal proberen om mee te gaan doen.
groetjes Anita

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten, Dames.
Groetjes, Anja

Margo zei

Zo'n leuke voorbeeldkaarten ! Super ! Ik ga dit weekend aan de slag met de schets hoor !

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie, inspiratievolle, voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt voor deze leuke challenge. Geen kerstkaartje van mij deze week, maar ik ga wel mijn best doen met deze sketch.

Groetjes,
Patricia

Anoniem zei

Jammer dat ik mijn kaartje voor week 4 niet meer kan linken...
Heb wel meegedaan, zie mijn blog: dol-fijnecreaties.blogspot.com

Creatieve groetjes, Gaby

Crealientje zei

Ik snap er niets van heb speciaal een kaartje voor jullie gemaakt op 26 januari voor week 4.
Naar mijn mening gelinked maar hij staat er niet bij. snik snik.
http://isocrealientje.blogspot.nl/2017/01/kerstkaartje-week-4.html
Heb ik weer!
Fijne zondag, groetjes Crealientje.