donderdag 4 mei 2017

Kerstkaart week 18

We zijn er weer op donderdag met onze wekelijkse kerstkaart. 
Je kan ook nog mee doen met onze challenge; 

Maak een grappige kerstkaart 

Vandaag zijn Yvonne O en ik aan de beurt om
jullie nog een voorbeeldkaart te laten zien voor
de Challenge maak een grappige kerstkaart, ik was
toch met de Minions bezig was nog maar één, en
zoals velen van jullie weten ook de binnenkant
weer niet vergeten.
Doen jullie gezellig mee met deze Challenge.



Groetjes Bep 

Deze Kerstman met zijn ronde buik en korte beentjes heeft
er ook al zin in. Hij zal toch nog even geduld moeten hebben,|
eerst de zomer nog.

Groetjes, Yvonne O.



Mijn kaartje voor de Reminder:
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/



De kaart voor de challenge kan je linken in het blogbericht van 28 april. 
De wekelijkse kerstkaart kan je hieronder linken. 
Heel veel succes...


4 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen,
Mijn bijdrage van deze week staat gelinkt bij de challenge.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Margo zei

Wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ! Ik doe weer mee en heb zelfs nog snel een kaartje gemaakt voor de challenge ! Dankjewel voor de organisatie !

Cards made by Patricia zei

Leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt. Mijn kaart van deze week doet ook mee met de challenge.

Groetjes,
Patricia

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten en wat doen er al weer veel. / of mog steeds. mee leuk ! Het is mij ook gelukt deze week. Groeten Trijntje