donderdag 20 juli 2017

Week 29

Goede morgen! 

We zitten al in week 29 met de kerstkaartjes...
Gaat het bij jullie een beetje, om met dit warme weer kerstkaartjes te maken?

Ondanks alle vervelende gebeurtenissen hier
 laat ik vandaag toch een kerstkaartje zien als voorbeeld voor
deze 52 WTC....
Maar informatie vind je hier op mijn blog..
groetjes Rosina


Bijdrage van Marijke Baby's first Christmas.


Ik mag weer een bijdrage leveren en heb voor jullie een
kaart in blauw-wit met zilver... EN een bruin hertje hihi..
Het is een Double Z-fold card. Dat model blijft mooi om te
maken en zeker met een landschapje kun je er veel op kwijt.
Op mijn blog vind je meer foto's en de materialen.

Maak er een mooie donderdag van!
Kerst-groetjes, Yvonne
www.yvonnevanbruggen.nl




Ook deze keer, kan je je kerstkaart weer hier linken.
Heel erg bedankt voor het mee doen..



7 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen freubeldames,
De inspiratiekaartjes zijn weer erg mooi!
De mijne staat weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Wat een leuke inspiratiekaarten. Het is mij ook weer gelukt. Veel plezier vandaag. Groeten trijntje

Annemarie en Merit zei

goedemorgen dames, schitterende voorbeeldkaarten staan er vandaag weer.
heb ook weer meegedaan.

fijne dag veel liefs Annemarie

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
wat een mooie voorbeeldkaarten, het is mij ook weer gelukt.
groetjes,
Ans

Crealientje zei

Mooi voorbeelden weer Dt!
Ik sta er weer bij.
Lieve groetjes en tot de volgende week.
Crealientje.

Anita zei

Eindelijk weer een kerstkaart gemaakt.

Gr. Anita

Unknown zei

goedemorgen dames, schitterende voorbeeldkaarten staan er vandaag weer.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub