donderdag 17 augustus 2017

Kerstkaart week 33.

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op ons blog. 
Inmiddels zitten we al in week 33 en gaan we richting einde zomer.
Ondanks de vakantie periode zijn er wekelijks heel veel deelnemers en zien we
prachtige kerstkaartjes langskomen, dankjewel daarvoor!

Deze week mag ik een voorbeeldkaartje maken. 
Het is een schudkaartje geworden met een potje van JillyBeanSoup.
Op mijn blog nog 2 soortgelijke kaartjes, kom gerust langs....
grtz. Colien

En dan mag ik vandaag ook weer een kaartje aan jullie laten zien. Toen ik vorige week bij 'T Scrapateljeetje was, heb ik een leuk kerstblokje meegenomen, waar ik deze kaart mee heb gemaakt.


Als het me even aan creatieve input ontbreekt pak ik er altijd een sketch bij. En dan met het mooie papier is het niet zo moeilijk meer. Wil je weten wat ik heb gebruikt, kijk dan even op mijn BLOG.

We zijn benieuwd naar de mooie kerstkaarten van jullie!

Fijne donderdag!!









5 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen, ondanks de vakantie gaan we gewoon door!
De mijne staat ook weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Inderdaad al weer een stel super de sup mooie kaarten zijn er gemaakt! de mijne komt eraan. Groeten trijntje

Scraptastisch zei

Eindelijk weer eens een kaartje bij jullie gepost!
Colien en Monique jullie voorbeelden zijn super!!!
xx Gerie

UFA888 zei


Very Helpful Article. สูตรแทงบอล It might help you. สูตรแทงบอล Thanks For Sharing
สูตรแทงบอล Thank you very much.

UFA888 zei


This are new articles style for you. สูตรแทงบอล You can find some new idea on this. สูตรแทงบอล It might help you to write or think some new idea.
สูตรแทงบอล Thanks for sharing such a wonderful post.
สูตรแทงบอล I am very glad for reading my articles.