donderdag 18 januari 2018

Kerstkaart week 3



Goedemorgen bloggertjes

Vandaag mogen Rosina en ik jullie paar leuke voorbeelden laten zien ,
mijne met  een 3 D plaatje dat is een makkie want dit kan iedereen !!
Doen jullie weer gezellig met ons mee , het is er wel weer voor hier .
De werkwijze kan je ook zien op mijn blog , veel plezier hoor....
Creatieve groetjes van Epie


Hier mijn kerstkaartje als inspiratie
voor jullie op deze  3e donderdag van 2018
Meer informatie vind je op mijn blog
groetjes Rosina


Deze week kan je je kerstkaartje weer hieronder linken.
Bedankt voor het mee doen....





7 opmerkingen:

Grietje zei

Wat een schitterende kerstkaarten hebben jullie gemaakt Epie en Rosina!

Groetjes Grietje

marja kenter zei

Ik doe weer eens mee en zo waar heb ik er nog een in voorraad voor de volgende week. Nu maar kijken of ik het volhoud.
groetjes Marja

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt Epie en Rosina/ Het is mij ook gelukt. Groeten trijntje

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt, Rosina en Epie. Van mij staat er ook weer een kaartje bij deze week.

Groetjes,
Patricia

afke zei

Wow wat hebben jullie mooie kaartjes gemaakt! Erg mooi allebei! Dit keer doe ik ook weer mee!
Groetjes, Afke

Crealientje zei

Prachtige voorbeelden!
Leuk dat er al zoveel deelnemers zijn.
Lieve groetjes Crealientje.

Nicolette zei

Mooie voorbeeldkaarten.
Groetjes Nicolette