donderdag 22 februari 2018

Kerstkaart week 8 - Challenge februari

Hey hallo,
Welkom bij de laatste donderdag alweer van februari.
Wat gaat de tijd snel, maar gelukkig is februari toch nog 6 dagen langer dan vandaag.
De dagen beginnen al te lengen, en we hebben al een paar heerlijk zonnige dagen gehad, wel koud, maar toch heerlijk om buiten te zijn.

Het thema van deze challenge mocht Colien bepalen.
En zij koos voor het thema

zwart - wit kaart met  1 andere kleur

Dat is wel duidelijk denk ik of niet? 
Hieronder zie je de voorbeelden van de DT- leden. 

Hier mijn voorbeeldkaartje voor de challenge. 
Kijk op mijn blog voor meer info en een soortgelijk kaartje. 
Grtz. Colien


Ook de winnaar van de top 3 van de vorige challenge, Hetty, doet mee als gastdesigner. 
En zij stuurde deze mooie kaart in. 


Klik om naar het Blog van Hetty te gaan.



Mijn bijdrage voor de nieuwe challenge van deze maand.
Als je meer info wil, klik dan even door naar mijn blog.
Grtjs,martina
x


Vandaag een nieuwe challenge gebruik wit/zwart en 1 ander kleur. Mijn derde kleur is zilvergrijs geworden.



Een envelopkaart. 
Voor meer info zie mijn blog: 
Groetjes Marijke.

Ook ik maakte een kaart voor de challenge. 
Samen met de set A cup of Merry....


Als je op de bovenstaande foto klikt, kom je op mijn blog...Groetjes, Ingrid. 




Voor deze challenge dit kaartje gemaakt !
Op mijn blog meer info over het ontstaan !
groeten Ineke


Hierboven mijn inspiratie kaartje.... meer te zien op  cardsbyepie
Creatieve groetjes van Epie .. week 8 



Op onze blog is dit kaartje te zien, Groetjes Annemarie en Merit 


Hierboven mijn uitwerking van de challenge
van deze maand, ook de op mijn blog
is ook de binnenkant te zien.
 Groetjes Bep

Hier mijn voorbeeldkaartje voor deze februarichallenge
op mijn blog vind je meer informatie

groetjes Rosina


Dit is mijn voorbeeldkaartje voor jullie.
Zwart-wit en als derde kleur; zilver grijs.

Groetjes, Yvonne.
mijn blog.

Leuk al die kleurencombinaties met zwart & wit!  Ik ging dus voor rood...


Info over de gebruikte materialen vind je hier.
Succes met de challenge!
Nancy

Mijn kaartje voor de Challenge:





Link hieronder je wekelijkse kerstkaart voor week 8, 
vanaf morgenvroeg 7.00 uur kun je je kerstkaart voor de challenge linken. 



4 opmerkingen:

karin zei

Goedemorgen dames,

Hier weer een kaartje van mij voor deze week.
Een leuke Challenge met een bron van inspiratie met jullie prachtige kaartjes.
Groetjes,
Karin

Irene zei

Wat een leuke challenge hebben jullie weer bedacht en de dt-kaartjes zijn super leuk en inspirerend!

xx Irene

Trijntje zei

Wat een leuke uitdaging. IK hoop dat het me gaat lukken. Deze week wel... Groeten Trijntje

afke zei

Wat een leuke challenge. En hele mooie voorbeelden door het DT team.
Mijn kaart voor deze week staat er weer bij.
Groetjes, Afke