donderdag 14 juni 2018

Kerstkaart week 24

Goeiemorgen iedereen,

Vorige week was de laatste dag van de challenge van Mei, gebruik cijfer 25 op je kaart. 
We hadden 22 inzendingen. En vandaag maken we de top 3! bekend, 


Gefeliciteerd dames met jullie top 3! notering, 
Gerie, je mag contact met me opnemen, als je de volgende maand gastdesigner wilt zijn. 

De random winnaar is geworden Marja. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Marja te gaan. 
Gefeliciteerd Marja, jij mag ook contact met me opnemen, met daarin je adres, zodat het kadootje naar je opgestuurd kan worden. 
Iedereen heel erg bedankt voor het mee doen.


Vandaag lanceren we weer een nieuwe oproep om mee te doen aan de wekelijkse kerstkaartjesronde.
Hieronder alvast mijn bijdrage om je op weg te helpen ! Voor meer informatie over onderstaande kaartjes, klik je even door naar mijn blog Martina's kaartjes.




***

Ik heb deze week nog een kaartje met cijfers in de aanbieding...
Toch wennen hé om al die 2019 te zien staan ...


De binnenkant van deze kaart en gebruikte materialen vind je op mijn blog.
Maakte je ook een kerstkaartje, dan probeer ik in de komende dagen op blogbezoek te komen!

Nancy






5 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie voorbeeldjes weer en dames in de top 3: gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine

SylS creaties zei

De derde plaats, wat super leuk! Dank jullie wel!
groetjes,
Syl

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd. Met jullie top plekjes. Ik ben er weer bij deze week. Groeten Trijntje.

Diny zei

Gefeliciteerd aan de winnaars!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Sorry voor mijn late reactie, maar nu rustig aan het bloggen en zie dat ik eerste ben geworden in de top 3, echt heel happy en enorm bedankt voor het kiezen! Ga meteen een mailtje sturen, want natuurlijk maak ik een gast kaartje voor jullie en zet met trots jullie badge op mijn blog! Ook Marja, Jaqueline en Syl van harte gefeliciteerd!!!!
Groetjes van Gerie