donderdag 12 juli 2018

Kerstkaart week 28 en uitslag challenge.

Hallo, en welkom bij een nieuwe donderdag, met kerstkaartjes.
De challenge is afgelopen, er waren niet zoveel deelnemers. Misschien is het de tijd van het jaar of de hitte?
Het is tijd dat we de winnaar weer bekend gaan maken.
De random winnaar is geworden nummer 2 en dat is... 



Van harte gefeliciteerd Syl wil je contact opnemen met Ingrid om je adres door te geven, zodat zij de prijs kan opsturen ? 

Dan de top 3!

1: Marja (5)
2: Jacqueline (6)
3: Nelleke (11) 

Gefeliciteerd dames met jullie top 3!,
Marja, als jij wilt mag jij de volgende keer bij de challenge gastdesigner zijn.
Neem dan svp contact met Ingrid op.




 Vandaag zijn Ingrid en Suzan aan de beurt om een kerstkaartje aan jullie te laten zien:
Ik heb er een grappige kerstkaart van gemaakt, kijk voor de materialen even op mij blog:



Ik heb het onderstaande papier, bewerkt met inkt, zodat het een blauwachtige kleuren krijgt, de rest blijft een koper kleur... 


Klik hier! om naar mijn blog te gaan, en doe gezellig met ons mee. 
Groetjes, Ingrid. 







6 opmerkingen:

SylS creaties zei

Wat leuk dat ik in de prijzen ben gevallen! Dank jullie wel! Voor de andere dames, gefeliciteerd met jullie top 3 plaats!
groetjes,
Syl

Jantine zei

Gefeliciteerd winnaressen!

Nelleke zei

Leuk een plek in de top 3. Dat waardeer ik ten zeerste. De andere winnaars ook gefeliciteerd. Hierbij gelijk mijn kaart voor deze week. Groetjes Nelleke

Trijntje zei

dames gefeliciteerd! leuk! ik ben er weer bij deze week. groeten trijntje

Crealientje zei

Gefeliciteerd dames!
Prachtige voorbeelden weer.
En eindelijk weer een kaart van mijn kant.
Liefs Crealientje.

Cards made by Patricia zei

Leuke kaarten weer Suzan en Ingrid. Helaas was mijn kaart niet op tijd klaar voor de challenge, maar heb hem wel bij deze weke geplaatst.

Groetjes,
Patricia