donderdag 2 augustus 2018

Kerstkaart week 31 - reminder challenge Juli


De challenge van Juli is nog steeds bezig. 
Epie koos het onderwerp:

maak een vrolijke kerstkaart met een dierstempel op.


Welkom bij de reminders van  juli challenge.. stempelen jullie met ons mee?
Nu volgen de kaartjes van ons DT team , met het te winnen prijsje
Succes allemaal , we zijn heel benieuwd naar jullie creaties !!


Hierboven op mijn creatie een stempelafdruk van een ff-beertje en
 wat voor leuks er in zit kun je ontdekken op mijn blog .
Meedoen is belangrijker dan winnen ;) grjts Epie


Mijn voorbeeld een stempelafdruk van een rendier ,  en fleurige boompjes op de achtergrond. 

Klik hier! om naar mijn blog te gaan. Groetjes Ingrid. 







Hier de bijdrage van Marijke 


Hier mijn bijdrage om jullie nog wat inspiratie te geven. Ben benieuwd wat jullie er van maken. Voor meer informatie over deze kaartjes, klik je door naar mijn blog
Nog een fijne dag,
groetjes, Martina

Mijn bijdrage voor de Challenge:


Dit is mijn reminder-kaartje.
Meer info en nog een soortgelijk kaartje op mijn blog: https://scrapspulvancolien.blogspot.com/
grtz.Colien


Hier mijn bijdrage aan de challenge van juli !
Groeten Ineke

En ik heb natuurlijk ook nog een reminderkaartje voor jullie.

Veel succes met de challenge
en vooral veel stempel- en kleurplezier!

Nancy



Veel succes met deze leuke challenge.
Groetjes,
Yvonne.
www.kaartenvanyvonne.blogspot.nl

Hier mijn kerstkaartje
 als reminder voor de lopende challenge
op mijn blog is deze ook te zien...
groetjes Rosina




Dit  is het te winnen prijsje als je meedoet met deze leuke challenge
Jullie kunnen je challengekaart nog HIER linken tot vanavond 23.55
De winnaar mag contact opnemen met Ingrid zij zorgt dan
dat dit naar je toe komt ,  veel succes DTteam 52WTC.




Hieronder kun je je wekelijkse kerstkaart linken. 








2 opmerkingen:

Trijntje zei

mijn wekelijkse kerstkaart staat er weer bij deze week. Heb me laten uitdagen. Allemaal een fijne dag. Groeten Trijntje

Margo zei

Wat een leuke kaarten hebben jullie allemaal weer gemaakt zeg !
Groetjes
Margo