donderdag 13 september 2018

Kerstkaart week 37 en uitslag Challenge Augustus

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag. 
Vorige week hadden we nog de challenge 

maak een kerstkaart in rood/ groen


en daarom maken we vandaag de uitslag bekend van de challenge.
Allereerst de random winnaar. 
Dat is geworden Trudy, zij was inzending nr 27. 
Trudy van harte gefeliciteerd,
als je op de onderstaande afbeelding klikt ga je naar het blogvan Trudy,
en kun je haar mooie inzending nog eens bewonderen.
Trudy jij mag contact opnemen met Ingrid om je adres door te geven,
zodat zij de prijs naar je kan opsturen. 
En dan de top 3 gekozen door ons allen,
het is een top 4 geworden...:

1:Miranda (23)
2:Marja (29)
3;Trijntje (22) - Monique (20)

Hartelijk gefeliciteerd dames! 
Miranda mag volgende keer gastdesigner zijn voor onze challenge.
Laat je iets weten aan Ingrid?

Heel erg bedankt aan iedereen die mee heeft gedaan.... 

Vandaag laten Suzan en Rosina de kaartjes aan jullie zien. 

Mijn voorbeeldkaartje voor deze week:



En hier mijn inspiratiekaartje voor deze week
Op mijn blog is deze ook te zien


groetjes
Rosina





8 opmerkingen:

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!
Leuke voorbeeldkaarten weer, mijn kaartje staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Trudy zei

Goedemorgen, ik zie net dat ik de random winnaar ben. Wat super leuk!
De voorbeeldkaarten zijn weer erg mooi.
groetjes Trudy

Diny zei

Van harte gefeliciteerd aan alle winnaars!
Ik heb mijn kaartje weer geplaatst.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Ben er weer bij met een kaart. Trudy gefeliciteerd met je prijs. Miranda,Marja en Monique gefeliciteerd met jullie top 3-4 plekje. Zelf vind ik het ook heel leuk dat ik weer bij ben. Allemaal een fijne dag Groeten trijntje

Trijntje zei

PS weer hele mooie inspiratiekaarten vandaag!.

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wat leuk dat jullie mijn kaart gekozen hebben. Gefeliciteerd aan de andere winnaressen. Vandaag ook weer een kaart erbij gezet. Leuke voorbeeldkaarten weer :P
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Hele mooie winnaars zijn er gekozen!
Allemaal van harte gefeliciteerd dames.
groetjes Gerie

Marja zei

Wat leuk dat mijn kaart de top 3 heeft gehaald.
Ook de andere winnaars gefeliciteerd.
Ook de voorbeeld kaartjes zijn weer schitterend.
Groetjes Marja.