donderdag 25 oktober 2018

Week 43 - start Challenge oktober


Hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag boordevol met kerstkaartjes... 

De laatste donderdag van oktober en dus een uitdaging.
Deze keer mocht Ineke kiezen en zij koos voor een kerstkrans op je kaart.





Ook onze gastdesigner Eri maakte een mooie kaart met een krans erop. 
Klik hier! om naar het blog van Eri te gaan. 
Eri bedankt voor je mooie inzending. 





Hier de bijdrage van Marijke
Niet 1 maar twee kerstkransen!


                            








Ook van mij krijg je een inspiratiekaartje met een kerstkrans. Wil je meer informatie over mijn kaartje ? Klik dan even door naar mijn blog Martina's kaartjes.



Hieronder mijn bijdrage met krans ,voor deze leuke uitdaging

Wil je weten hoe deze easelkaart gemaakt werd kijk op cardsbyepie


Mijn voorbeeldkaart Gr. Bep






Klik hier! om naar mijn blog te gaan.  Ingrid. 


De te winnen prijs voor de challenge van oktober !




En ook deze week kun je je kerstkaart weer linken hieronder. 
Vanaf morgen tot en met volgende week donderdag komt er de mogelijkheid in een apart bericht om je kaart voor de challenge te linken . 
Wij wensen jullie heel veel succes toe, en doe met ons mee!



6 opmerkingen:

Irene zei

Wat een leuke uitdaging en schitterende dt-kaarten.... ga mijn best doen en kaartje voor vandaag staat er bij!

XxIrene

Trudy zei

Wat een schitterende voorbeelden hebben jullie gemaakt!
groetjes Trudy

karin zei

Dames jullie hebben je best weer gedaan, mooie voorbeeldjes zie ik hier.
groetjes,
Karin

Annerieke zei

Wat veel mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt, lekker veel inspiratie! Mijn kaart voor deze week staat erbij.

Trijntje zei

Wat een leuke inspiratie van Het team en gastdesigner. Leuke uitdaging. IK ga het proberen. Ik hou wel van kransen. MIjn kaart van deze week staat er weer bij.Groeten trijntje

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie voorbeelden laten jullie weer zien en wat een leuke challenge. Eens kijken of het me gaat lukken om mee te doen, goede gelegenheid om mijn kransmal eens te gebruiken, die ik al jaren in huis heb. Kaartje voor deze week staat er weer bij.

Groetjes,
PAtricia