donderdag 1 november 2018

Reminder challenge : Gebruik / maak een kerstkrans op je kaart

Hallo, 
Vorige week was het de laatste donderdag van Oktober,
onze challenge ging toen van start. 
Ineke koos het thema van de challenge

maak een kerstkaart met een krans erop 


Hieronder mijn bijdrage om jullie op het juiste 'inspiratiepad' te brengen. 
Wil je meer informatie over mijn kaartje ? Klik dan door naar mijn blog 'Martina's kaartjes'.






 Epie






Nancy












Je wekelijkse kerstkaart kan je hieronder linken. 
De kaart voor de challenge kan je hier! linken. 
Meedoen kan nog tot vanavond 23.55 uur. 






4 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat zijn er weer veel leuke voorbeelden met de kerstkrans gemaakt! Mijn kaart voor de challenge had ik al gelinkt, maar een gewone voor deze week staat er ook bij.
Groetjes, Annerieke

Anita van Merode zei

Prachtige kaarten hebben jullie als team gemaakt met al die mooie kransen erop. Ik heb mijn kaart voor week 44 erbij gezet.
Gr Anita

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten met kransen voor de challenge.
Mijn kaart voor deze week staat er weer bij.
Groetjes, Wies

Trudy zei

Jullie hebben weer prachtige voorbeelden met kransen gemaakt!
groetjes Trudy