donderdag 13 december 2018

Kerstkaart week 50

Goeiemorgen,

En zijn jullie al klaar met kerstkaartjes schrijven, of komen jullie nog kaarten tekort ? 


Vorige week hadden we de challenge met de sneeuwpoppen. 
Deze week maken we te top 3 bekend, en de random winnaar. 

De top 3;


Gefeliciteerd dames, met het winnen van jullie top 3, kaartjes. Als je op de naam klikt, kun je de kaartjes nog eens bewonderen. 
Jullie mogen de top 3 badge, mee nemen naar jullie blog. Deze vindt je in de sidebar. 
Henriet mag contact met opnemen voor de volgende keer gastdesigner te zijn. 





De random winnaar is Eri.  Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog van Eri te gaan. 
Eri gefeliciteerd, jij mag contact opnemen, en je krijgt dan de prijs toegestuurd..
Iedereen bedankt voor het inzenden van de kaartjes. We zijn er iedere keer weer blij mee. 

Vandaag mogen Suzan en ik jullie warm maken om weer mee te doen met onze wekelijkse kerstkaartenronde.
Hieronder alvast wat inspiratie van mij uit.



Meer informatie over deze kaartjes vind je op mijn blog : Martina's kaartjes




Ik heb ook nog een voorbeeldkaartje voor jullie...Suzan  

Ook deze week kunnen jullie je kaart weer linken... 







7 opmerkingen:

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor alle winnaars! Leuke voorbeeldkaarten weer. Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

karin zei

Jullie kaartjes zien er weer prachtig uit dames. En ik ben ook nog bezig met maken zie je wel :)
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Dames van de in de top 3 belande kaarten gefeliciteerd. Een hele eer om in de top 3 te staan! Mijn kaart komt er ook weer aan voor deze week. De 50-ste. Leuk.En geen stress! Groeten trijntje

Trudy zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Gefeliciteerd voor de andere dames.
De voorbeeldkaarten zijn ook weer erg mooi.
groetjes Trudy

Grietje Jansen zei

Winnaars gefeliciteerd!
Ik zal mijn kaarten eens gaan tellen en schrijven zo langzamerhand. Denk dat ik er wel genoeg heb, maar ga gewoon verder, wat overblijft is gewoon weer voor volgend jaar.

Groetjes Grietje

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering! En Eri met je prijs.
Groetjes Anita

Cards made by Patricia zei

Leuke voorbeeldkaarten weer deze week. Mijn kaartjes zijn geschreven en verstuurd. Had er genoeg gemaakt dit jaar. Maar we gaan vrolijk verder met de voorraad voor volgend jaar.

Groetjes,
Patricia