donderdag 11 juli 2019

Kerstkaart week 28

Goeiemorgen iedereen,
We beginnen dit blogbericht met de uitslag
van de sneeuwpoppen callenge:


De top 3;

Klik op de namen om naar het blog te gaan, en de kaart nogmaals te bekijken. 

De random winnaar is inzending nr;26
En dat is Anita. Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Anita te gaan. 

Gefeliciteerd aan alle winnaars, super mooie kaartjes hebben jullie gemaakt. 
Jullie kunnen je winnaarsbadge op je blog zetten als je dat wilt. 
Iedereen bedankt voor het mee doen..

Anita en Henriet mogen contact opnemen met Ingrid (mailadres staat bij contacten. )
Anita mag haar adres doormailen voor de prijs, en Henriet mag volgende maand gastdesigner zijn. 


vandaag mogen Suzan en ik, jullie weer wat op weg helpen om kerstkaartjes te maken.
Hieronder mijn voorbeeldje...
Wil je meer informatie over dit kaartje ? Dat kan, klik dan even door naar mijn blog Martina's kaartjes.


                                                          Suzan

natuurlijk kan je deze week ook je kerstkaart weer inzenden. 
Link je kaart hieronder, en we komen je kaart weer bewonderen...

Hartelijke groet, team 52 WTC... 




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

5 opmerkingen:

Henriët zei

Mijn kaart voor vandaag staat er weer bij en zo leuk om te lezen dat ik winnaar ben geworden bij de challenge van vorige week!
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Proficiat voor de winnaars!
Leuke DT voorbeelden!
xxx Margreet

Trijntje zei

dames gefeliciteerd met jullie winnende kaart. en Anita gefeliciteerd met je prijs. mijn kaart zet ik er zo ook weer bij. groeten trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow wat gaaf dat ik heb gewonnen! Super blij mee! En de andere dames gefeliciteerd met jullie mooie top 3 notering!
Groetjes Anita

Annie H zei

Oh leuk dat ik in de top 3 zit met m'n sneeuwman, vandaag weer een sneeuwman erbij gezet. Proficiat aan de andere dames !
Groetjes, Annie