donderdag 26 september 2019

Kerstkaart week 39 challenge: winter blues

Vandaag laten alle designers
 weer hun voorbeeldkaartje zien
 voor de septemberchallenge
met als thema:

 'winter blues'

Ik mocht deze maand dit thema bepalen..
Mooie blauwe winterkaartjes...Ik vind ze prachtig..
Ik hoop dat we jullie hiermee kunnen inspireren
 om mee te doen...
Ik heb een mooi prijsje voor de randomwinnaar...
Hier dan mijn kaartje...



En hier mijn Winter Blues-kaartje:

Ook de winnaar van de vorige challenge Annie, 
maakte deze mooie kaart in blauw tinten. 



Klk hier! om naar het blog van Annie te gaan... 








Het kaartje van Marijke open en dicht in koele kleuren.



   Suzan

Nancy 


Ingrid


Bep




Yvonne

Annemarie en Merit


Dit is het prijsje voor de random winnaar



Je kan je wekelijkse kerstkaart hieronder linken. 
En de kerstkaart voor de challenge kan je vanaf morgen 7.00 uur linken
tot en met donderdag 3 oktober 23.55 uur.. 






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 opmerking:

Trijntje zei

Mijn kaart staat erbij wat een leuke uitdaging. ik ga proberen mee te doen. het team heeft hele mooie inspiratiekaarten gemaakt. Een leuke diversiteit. allemaal een fijne dag. groeten trijntje