donderdag 10 oktober 2019

Kerstkaart week 41 en uitslag Challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 
vorige week hadden we een challenge, 
dus dat betekent dat we vandaag de uitslag bekend gaan maken... 

De top 3!


Klik op de bovenstaande namen om te kijken met welke kaart 
de winnaars mee hebben gedaan. Gefeliciteerd met jullie top 3 plek...
Jullie mogen de winnaars badge mee nemen naar jullie blog... 
GerJanne, jij mag contact met Ingrid opnemen voor mee te doen als 
gastdesigner de volgende keer. 

Dan nu de random winnaar...
is Caroline, klik op de onderstaande afbeelding 
om naar het blog te gaan, en kijk wat voor een mooie kaart zij heeft gemaakt... 



Gefeliciteerd dat je random winnaar bent geworden,
ook jij mag de winnaarsbadge 
meenemen naar je blog... 
Jij mag contact met Ingrid opnemen om je adres door te mailen, 
zodat de prijs naar je toe kan komen..
Ik wil iedereen die mee heeft gedaan van harte bedanken
voor jullie mooie inzendingen.
Het is voor ons iedere keer weer een feest 
om al die deelnemers mee te zien doen... 

En dan nu de kaartjes van deze week...



Sorry ik was vergeten
dat ik hier vandaag een kaartje moest posten
maar hier alsnog mijn kerstkaartje


Ook deze week kan je weer mee doen..
Link je kerstkaart hieronder en wij komen je kaartje weer
bewonderen....





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

alle winnaars van de challenge gefeliciteerd
groetjes ellen

Irene zei

Proficiat voor de top 3 en winnaar, ik doe eindelijk ook weer eens mee!
XxIrene

Jantine zei

Gefeliciteerd winnaressen!
Groetjes,
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd aan de dames met hun winnende kaart, top.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Gefeliciteerd dames.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat leuk dat mijn kaartje als random is gekozen, dank je wel!
Ik stuur jullie snel een mailtje.
De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

GerJanne,Annie en Lia gefeliciteerd met jullie top plekje. Caroline gefeliciteerd met je prijs. Altijd een eer. Deze week staat mijn kaart erook weer bij. Groeten Trijntje

Annie H zei

Dank je wel dames, ik was aangenaam verrast dat ik terug in de top 3 sta weer een motivatie om het toch elke week vol te houden dit jaar. Aan de andere dames ook gefeliciteerd hoor, mooie kaarten.
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Wat gaaf! Nummer 1 in de top 3, zeer vereerd. I kk wil graag gd zijn, dus ik ga Ingrid mailen.
Proficiat voor de andere winnaressen.

Lia zei

Wat leuk dat mijn kaart in de top-3 staat! Dank jullie wel.
Lia xx