donderdag 12 december 2019

Kerstkaart week 50 - uitslag challenge november

Goedemorgen, 
en welkom bij een nieuwe blogpost..
Vorige week hadden we nog een challenge, van November, 

maak een kerstkaart met een dier erop.. 

het team heeft de volgende winnaars gekozen; 


Gefeliciteerd winnaars van de top 3,
klik op de namen, om de kaarten nog eens te zien, en naar hun blog te gaan.
Jullie mogen de winnaarsbadge meenemen naar je blog,
deze  vind je in de sidebar..

De random winnaar is nummer 32, en dat is Marjolein. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van Marjolein.. 
Gefeliciteerd Marjolein.. 

Nicolette, mag contact opnemen met Ingrid, om gastdesigner te zijn bij een volgende challenge en Marjolein, mag Ingrid haar adres mailen, voor de prijs, zodat die opgestuurd kan worden.. 

Iedereen bedankt voor jullie deelname..Er waren deze keer heel veel inzendingen, 
je kan merken dat kerst eraan komt... 

Dan gaan we over naar de kaartjes van vandaag..
Ingrid en Monique zijn aan de beurt.... 




Monique


Je wekelijkse kerstkaart kan je weer hieronder linken. 
We kijken weer uit naar jullie mooie creaties...

Fijne dag gewenst.... 





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

7 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel.
De andere dames ook gefeliciteerd.
Een mail momt er aan.
Groetjes Nicolette

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor alle winnaars! Mooie kaarten van het DT. Mijn kaart staat weer gelinkt.
Groetjes, Annerieke

karin zei

Proficiat aan de winnaars. Ook deze week heb ik weer een kaartje gemaakt voor jullie.
groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Oh, wat leuk dat jullie mijn kaartje hebben gekozen in de top drie.
Dankjewel team.
De andere dames ook gefeliciteerd.
Mijn kaartje voor deze week staat er weer bij.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Dank jullie wel! Altijd zo leuk te ontdekken! Proficiat aan de winnaar en de andere toppers!
En wat een leuke voorbeelden weer!!

Trijntje zei

nicolette Elle-Jeanne en GerJanne gefeliciteerd met jullie toppers. Marjolein gefeliciteerd met je prijs. Mijn kaart voor vandaag komt er nog aan weert nog niet wanneer. Heb vandaag de knutseldag met mijn moeder. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Wat een mazzel dat ik er met de loting ben uitgekozen! Superleuk. Hartelijk dank! Ik ga Ingrid een mailtje sturen.