donderdag 16 januari 2020

Kerstkaart week 3 maand challenge: 5 jarig bestaan

Goedemorgen allemaal, 

Welkom bij de maand challenge voor het 5-jarige bestaan van 52 weeks to christmas! 
Hieronder de voorbeeldkaartjes van het team. 






Voorbeeld van Marijke

Epie


Miranda


Nancy


Bep







Meedoen met onze feestchallenge, kan tot 29 januari 23.55 uur
De kaart voor de feestchallenge, kan je linken door op de afbeelding 
hierboven in de sidebar te klikken...
Je wekelijkse kaart kan je hieronder linken... 







You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

4 opmerkingen:

Annerieke zei

Wauw, wat een leuke kaarten allemaal weer DT!
Mijn kaart staat er ook bij.
Groetjes, Annerieke

Trijntje zei

Mijn kaart voor deze week staat er weer bij. Helaas lukt het me niet om met de uitdaging van 5 mee te dien. Heel jammer. De volgende keer maar weer. Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt DT. Gefeliciteerd met jullie vijfjarige bestaan van het blog. Mijn kaartje van deze week staat er weer bij. eens kijken of ik nog met de challenge aan de slag kan gaan.

Groetjes,
Patricia

by Maura zei

Prachtige kaartjes DT ben helemaal vergeten de mijne te plaatsen nou ja volgende week maar weer :)groetjes Maura