donderdag 13 februari 2020

kerstkaartje week 7

Welkom op deze kerstkaartjesdonderdag!

Eerst willen we de winnaars aankondigen van onze kleurenchallenge:

1; Ans (21)
2; Jacqueline (36)
3; Wies (1)

Je kan op de bovenstaande namen klikken om de mooie kaarten nog eens te zien.

De random winnaar is Trudy, klik op de onderstaande afbeelding om naar haar blog te gaan
en de kaart nog eens te zien.

Dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie TOP plekjes..
Heel hartelijk bedankt aan iedereen, 
voor het meedoen met onze challenge... 
Ans mag contact opnemen met Ingrid om gastdesigner te zijn in Februari.. 
Trudy mag contact opnemen met Ingrid om haar adres door te geven, 
ivm opsturen van de prijs. 


Dan gaan we nu over naar de kaartjes van deze week.. 
Hier mijn inspiratiekaartje voor week 7



Groetjes Rosina




je wekelijkse kaart kan je weer hieronder linken..
We kijken uit naar jullie mooie creaties...





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie kaarten DT! Ik ben er deze week weer bij.
Gefeliciteerd voor alle winnaars!
Groetjes, Annerieke

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat ik de winnaar werd van de afgelopen challenge, dankjewel
Ik neem contact op met Ingrid,
Ansx

Creaellenknutselsite zei

alle winnaars gefeliciteerd
groetjes ellen

Diny zei

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
Groetjes Diny

Trudy zei

Wat ontzettend leuk dat ik random winnaar ben geworden! De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Ans, Wies en Jacqueline gefeliciteerd met jullie topplekjes. En Trudy gefeliciteerd met de prijs. Mijn kaart staat er weer bij deze week. Groeten Trijntje.

Trijntje zei

PS het team heeft geweldig leuke kaarten ter inspiratie.

Wies zei

Heel erg leuk dat ik één van de winnaars van de afgelopen challenge ben geworden.
Ook Ans, Jacqueline en Trudy gefeliciteerd .
Ook bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten van deze week.