donderdag 8 april 2021

Kerstkaart week 14

 

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..
Vandaag maken we de uitslag bekend van de challenge van maart..

maak een kaart volgens het kleurenpallet van Colien..

het team heeft de volgende namen gekozen; 


Gefeliciteerd dames met jullie top plekje. Jullie kunnen de winnaarsbadge meenemen naar jullie blog, en daar plaatsen...Irene mag haar adres ook meesturen naar Ingrid omdat ze de prijs van Colien krijgt..ook mogen jullie alle drie de volgende maand gastdesigner zijn, neem daarvoor contact op met Ingrid. 
Verder willen we iedereen bedanken voor het mee doen met onze challenge.. 



Vandaag laten Marijke en Epie jullie een inspiratiekaartje zien.


Was even iets fout gegaan met de kaart die ik wilde gebruiken. 






Je wekelijkse kerstkaart kan je weer hieronder linken.
Wij komen straks weer gezellig langs om je kaartje te bewonderen.. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd Irene-Ellie en Elle-Jeanne.

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irene zei

Oh wat leuk mijn naam hier aan te treffen als winnaar, dank je wel allemaal en vóóral Colien voor de leuke prijs! Ellie en Elle-Jeanne ook gefeliciteerd! Ik ga mailen..
XxIrene

Margo zei

Gefeliciteerd aan de winnaars en wat een leuke voorbeeldkaarten.
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Irene, Ellie en Elle-Jeane gefeliciteerd met jullie toppers. Het is mij deze week ook weer gelukt om er bij te zijn. Groeten trijntje

Elle-Jeanne zei

Oh wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 is gekozen .
Dank je wel team .
De andere dames ook gefeliciteerd .
Groetjes , Elle-Jeanne

Ellie Bakker zei

Helemaal leuk dat mijn kaart op nummer twee is gekomen dankjewel.
Groetjes Ellie