donderdag 13 mei 2021

Week 19 - inspiratie en uitslag challenge

 Kerstkaartjes op Hemelvaartsdag...
moet kunnen natuurlijk!

Vandaag zie je hier een inspiratiekaartje van Ingrid en Nancy
en natuurlijk vind je hier de top 3 van de voorbije challenge.
Jantine wou graag kaartjes zien met meer dan één vouw,
er waren wat minder deelnemers dan anders,
maar we zagen superleuke kaartmodelletjes,
allemaal om ter mooist gedecoreerd!
Dankjewel allemaal voor jullie enthousiaste deelname!

We kozen met zijn allen een top 3
en Ingrid telde alles netjes uit om dé top 3 te vinden...

De winnaars zijn:
1. Angélique (24)
2. Diny (13)
3. Wies (12)
Proficiat dames!

Angélique, jij mag je adres doormailen naar Ingrid,
jij krijgt je prijsje dan toegestuurd.
Jullie mogen ook gastdesigner zijn voor onze volgende challenge, 
stuur je een berichtje naar Ingrid, 
dan laat ze jullie de 'opdracht' weten...
In de zijbalk vind je ook een winnersbadge die je op je blog kan plaatsen.









Fijne donderdag
en vergeet niet jullie donderdagse kerstkaartje hieronder te linken !

Groetjes
Team 52 Weeks to Christmas




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk dat ik in de top drie sta.....ik stuur je een berichtje Ingrid.
Ook gefeliciteerd aan Angelique en Wies!
Leuke voorbeeldkaartjes dames!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Diny,Wies en Angelique gefeliciteerd met jullie top plekjes . Groeten Trijntje

Sarah - Crea S zei

Twee toffe en niet alledaagse kertskaartjes, leuk! Groetjes, Sarah

Angelique zei

Superleuk om in de top 3 te staan. Ook gefeliciteerd aan Diny en Wies. Ik stuur je een berichtje Ingrid.
lieve groetjes Angelique

Cards made by Patricia zei

Leuke voorbeelden en gefelciteerd aan de top drie. Eindelijk heb ik weer eens een kerstkaart gemaakt, dus doe ik deze week weer een keertje mee.

Groetjes,
Patricia

Wies zei

Heel leuk dat ik in de Top 3 sta. Diny en Angelique ook gefeliciteerd.
Groetjes, Wies