donderdag 6 april 2023

Challenge week 14 reminder : HOHOHO

Goeiemorgen iedereen,
Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met onze HO HO HO uitdaging.
Om mee te dingen naar het prijsje kun je jouw HO HO HO creatie linken in
het berichtje van afgelopen vrijdag.
Elk ander kerstkaartje mag gewoon hieronder.
Om jullie nog wat inspiratie te geven, hebben wij (het DT) een
reminderkaartje om te laten zien:

Colien
















Doe vandaag nog gezellig met ons mee. 
De kaart voor de challenge je hier ! linken

De kaart voor de challenge kan je hieronder linken. 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

Trijntje zei

Ik heb mijn kaart erbij gezet… ik heb er geen hoho ho gezet… dus dan voldoet de kaart denk ik niet aan de eisen.. Jantine attendeerde mij erop. Dan haal ik de kaart eruit… Ik had het niet goed begrepen… groeten Trijntje

Trijntje zei

Sorry ik kan de kaart zelf niet verwijderen. Groeten Trijntje