donderdag 8 juni 2023

Kerstkaart week 23


Goedemorgen!

Welkom bij weer een nieuwe donderdag, 

vandaag maken we de uitslag van de challenge bekend: 

kerstinkopen/ shoppen

1:Wilma : (16) 

2:Marjolein (19) 

 3:Petra (12)


Gefeliciteerd dames met jullie TOP plekjes. Jullie mogen alle drie gastdesigner zijn 

voor de challenge van Juni, wil je daarover contact opnemen met Ingrid. 

Wilma wil jij ook even je adres mailen, dan krijg je wat brievenbus geluk toegestuurd..

Bedankt aan iedereen die mee heeft gedaan... 


Vandaag tonen Annemarie & Merit en Jantine hun inspiratie kaartjes,

 toevallig allebei met een hertje er op 😀


Annemarie en Merit 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Ik moet opeens een account aanmaken om een kaart te kunnen plaatsen. Dit is nieuw voor me en dat ga ik niet doen. Ik plaats mijn kaart hier:

https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2023/06/message-in-bottle.html

Trijntje zei

Wilma, marjolein en Petra gefeliciteerd met jullie top plekje.. groeten Trijntje

Wilma zei

Wat superleuk dat mijn kaartje als winnaar uit de bus is gekomen! Happy me... 😍
Ook voor Marjolein en Petra de hartelijke felicitaties! 💐
Iedereen een hele fijne dag vandaag!
GROET en Voorspoed. 🍀
Wilma.

Diny zei

Gefeliciteerd aan de winnaar en de toppers!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Wat leuk! Gefeliciteerd Wilma en Petra! Ik stuur vanavond even een mailtje. Groeten Marjolein