donderdag 23 maart 2017

Kerstkaart week 12

Terwijl buiten de narcissen (bij ons: paaslelies) volop in bloei staan,
komen wij ( Nancy en Yvonne O.) jullie op donderdag weer motiveren
om gedurende het jaar
nu en dan of (bijna) wekelijks kerstkaartjes te maken,
om zo kerstkaartenstress te vermijden op het einde van het jaar.
Maakte je ook een kerstkaartje, link die dan zeker onderaan!
En denk eraan,
volgende week is het de laatste donderdag van de maand,
dan daagt Monique jullie uit om ... - dat lees je volgende week wel!


Wat ik het leukste vind aan elke week een kerstkaartje maken:
het zorgt voor veel variatie in je kaartjes,
nu eens een stempelkaart, dan weer een scrapkaart,
nu eens in traditionele kleuren, dan weer iets anders...
Doe gezellig met ons mee,
het is/wordt een leuke verslaving!



Vandaag is het week 12 alweer van 52 weeks to Christmas.
De lente is begonnen, daarom vandaag een kerstkaart in voorjaarskleurtjes.
Maar het papier komt toch echt uit een kerstblokje.
Doen jullie vandaag ook weer gezellig mee?
Voor de gebruikte materialen van mijn kaart: mijn blog

Groetjes,
Yvonne O.

8 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen, de voorbeeldkaartjes zijn weer erg leuk dames!
Mijn bijdrage staat ook weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Leuke voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, dat is nou het leuke van elke week een kerstkaart, geen stress en tijd genoeg om veel verschillende kaarten te maken.
Ik heb de mijne ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

afke zei

Inderdaad is het erg leuk dat je iedere keer weer iets heel anders maakt! ook de voorbeelden zijn weer erg leuk!
groetjes, Afke

Trijntje zei

Wat zijn we allemaal nog goed bezig... Toch al 12 kerstkaarten klaar voor dit jaar. Leuke inspiratiekaarten hebben jullie gemaakt. Geniet van het mooie weer allemaal. Groeten trijntje

karin zei

Dat ziet er allemaal weer leuk uit ! Ik doe deze week ook weer eens mee.
groetjes,
Karin

Marijke zei

Wat een leuke en mooie kaarten weer dames!! Inderdaad iedere week iets anders vind ik ook het leukste! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Al wat later op de dag maar toch nog gelukt. Weer twee mooie voorbeeldkaartjes.
groetjes Angelique

Margo zei

wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt ! Ik zie net dat ik wel heb meegedaan, maar ben vergeten te linken, slim ... :(
Ach, deze week beter he ... :)