donderdag 2 maart 2017

Week 9 en de reminder


Week 9 alweer van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week kunnen jullie nog meedoen met de challenge kleurenpallet gekozen door Yvon.
Hieronder de bijdrage van Marijke voor deze week:




Mijn bijdrage voor de reminder van de Challenge:


De challengekaart kun je nog linken in het bericht van 24 februari, doe je niet mee met de challenge of heb je al mee gedaan en wil je je wekelijkse kaart linken, dan kan dat hieronder...
We kijken uit naar jullie creaties..
Fijne donderdag team 52 WTC


10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie reminderkaartjes! Ik maakte ook nog een kaartje in deze mooie kleurencombi!
Fijne dag
Nancy

Freubelmina zei

Ik heb mijn bijdrage van deze week gecombineerd met de maandelijkse challenge en staat daar gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is deze week weer gelukt om mee te doen! Met de kleuren vd challenge bezig geweest dus bij beide gelinkt!
Groetjes Anita

Rosina zei

Hele leuke reminderkaartjes zijn dat....
Prachtig!!!
Groetjes Rosina

Trijntje zei

Heb mijn wekelijkse kaart er bij gezet. tevens nog gelinkt bij de uitdaging van Februari. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Weer prachtige inspiratiekaarten door jullie gemaakt!

anneke's creaties zei

wat een leuke challenge en prachtige voorbeeldkaartjes
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

afke zei

Prachtige voorbeelden Ga mijn kaartje ook linken.
groetjes, Afke

Enny zei

Hallo, ik doe niet mee met de challenge maar toon wel elke donderdag een kerstkaart en heb jullie afbeelding in mijn sidebar kunnen zetten. Helaas weet ik niet hoe ik mijn kaartje naar jullie moet linken. Maar het is een leuk idee, elke week een kerstkaart ! Groetjes, Enny

Cards made by Patricia zei

Wederom leuke voorbeeldkaarten. Heb voor deze week wel een kaartje gelinkt. Het is me helaas niet gelukt om mee te doen met de challenge.

Groetjes,
Patricia