donderdag 19 oktober 2017

Kerstkaart week 42

Welkom,
wat gaat de tijd toch snel nog maar een kleine 10 weken en dan is het al kerstmis.
Hebben jullie al voldoende kerstkaarten gemaakt?

Hier alvast nog wat inspiratie...

 Ik maakte deze week een eenvoudige kerst/nieuwjaarskaart,
de ingrediƫnten:
een tof patchworkmotiefje, papier met glanzende sneeuwvlokjes,
en mat en spiegelend zilverpapier...


Fijne donderdag!
En ...
veel kerstkaartjesmaakplezier in de komende dagen, weken, ...

Nancy

En ook van mij een voorbeeldkaartje. Doen jullie met ons mee?
grtz Colien


 Ook ik laat jullie een voorbeeld kaart zien,
doen jullie weer gezellig mee.
Groetjes Bep


PS We zijn nog altijd op zoek naar nieuwe teammaatjes. 
Alle info vind je hiernaast.



Ook deze week kun je je kerstkaart weer hieronder linken. 


4 opmerkingen:

Freubelmina zei

Prachtige voorbeeldkaarten weer dames!
Mijn bijdrage staat er ook weer bij.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Yvonne zei

Goede morgen,
Leuke voorbeeldkaarten staan er weer hier.
Mijn kerstkaart doet ook weer mee.

Groetjes,
Yvonne.

Anita zei

Ook maar weer eens meedoen. Ik maak wel kerstkaarten tussendoor maar plaats ze niet altijd op donderdag....

Gr. Anita

karin zei

Hier kan je weer goed inspiratie opdoen. Mooie kaartjes dames !
Ik heb net mijn kaartje gelinkt wat ik vanmiddag heb gemaakt.
groetjes,
Karin.