donderdag 12 oktober 2017

Week 41 en uitslag challenge.

Hallo,
welkom op deze donderdag in week 41 al weer.
Vorige week hadden we de laatste dag dat je mee kon doen aan de challenge,
dus vandaag maken we de top 3 bekend
en de twee random winnaars van de prijzen.
Laten we eerst beginnen met alle deelnemers te bedanken, want zonder jullie zijn we nergens.
Wat geweldig en fijn dat jullie iedere keer weer met ons mee doen.

We konden merken dat Nativity geen makkelijk onderwerp was,
er waren niet zo heel veel inzendingen, maar we hebben onze keuze kunnen maken.

De random winnaars:
De stempelset Nacht in Bethlehem is gewonnen door nr 5 en dat is Gina.
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Gina te gaan en de kaart nogmaals te bewonderen.


Dan het papierpakket met de stempel en de embossingfolder, Deze is gewonnen door Ans. 
Ans was nr 10, klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Ans te gaan, en nogmaals de kaart van Ans te zien. 


Dan de top 3! gekozen door het team, 
1; Nicolette 
2; Jantine
3; Joke

Dames allemaal gefeliciteerd, met jullie winnende kaartjes. Jullie mogen de winnaarsbadge mee nemen naar jullie blog, als jullie dat leuk vinden, en daar plaatsen. 
Gina en Ans jullie mogen contact met me opnemen.
En Nicolette, jij mag ook contact met me opnemen als je gastdesigner wilt zijn in oktober.

Dan gaan we nu over naar de wekelijkse kerstkaartjes. 
Hartelijke groet, 
Ingrid en team 52 WTC. 


Hier mijn bijdrage voor deze week !
Ik heb het eenvoudig gehouden !
Dus , hou het simpel deze week !



groeten Ineke


Deze week is het ook mijn beurt om weer een inspiratie-kaart te
laten zien.. Dit keer een kaart met een vosje erop, aangekleed
in kerst-kleuren, met kersttakken en sterren..
Ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben deze week en kom
graag kijken vandaag! 

Kerst-groetjes, Yvonne
(www.yvonnevanbruggen.nl)


Wij zijn nog steeds op zoek naar DT leden. 
Je kaartje om kans te maken DT lid te worden, kun je linken in de sidebar, in de daarvoor bestemde link. 









11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnaars,stuk voor stuk mooie kaarten!
Mijn wekelijkse kaart staat weer gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Gefeliciteerd dames. Heel leuk voor jullie.! Het is mij ook gelukt deze week. Groeten Trijntje

Gina zei

Oh, de random heeft mijn kaartje er uit gepikt ! Dank jullie wel ! Proficiat ook aan Ans en de top 3! Mijn kaartje voor deze week is ook weer gelinkt :) Groetjes, Gina

Nicolette zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank jullie wel.
En de andere dames ook gefeliciteerd. Mailtje komt er aan.
Groetjes Nicolette

karin zei

Proficiat aan de winnaars ! Ik heb net een kaartje geplaatst om een kansje te wagen voor DT.
Dus niet hier gelinkt. Ik neem aan dat het niet 2 keer moet.
groetjes,
Karin

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Karin, je mag je kaart hier ook linken hoor. Groetjes Ingrid

Diny zei

gefeliciteerd aan alle winnaars!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
wat leuk dat ik een van de prijs winnaars ben geworden, Gina ook gefeliciteerd en de gekozen Top3 is heel leuk..mijn kaart voor deze week ook al gelinkt,
groetjes,
Ans

Yvonne zei

Gefeliciteerd winnaars! Het waren allemaal hele mooie kaarten die jullie gemaakt hadden.
Mijn kaart voor deze wek staat er ook weer bij.

Groetjes,
Yvonne.

Angelique zei

Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen prijs en met jullie top 3 notering.
groetjes Angelique

Rosina zei

Een dikke proficiat aan Gina en Ans met jullie mooie prijsjes
en ook de top 3 dames Nicolette, Jantine en Joke... gefeliciteerd, het waren prachtige kaartjes die jullie met door mij uitgekozen thema hebben gemaakt...
groetjes Rosina