donderdag 7 december 2017

Kerstkaart week 49

Hey hallo, 

En welkom in week 49 van 52 WTC. 
Nog heel even, en dan hebben we de 52 weken vol gemaakt. 
Zijn jullie al kerstkaarten aan het versturen, of moeten jullie nog een paar kaartjes maken?
Hoe dan ook, doe gezellig met ons mee. 



Deze week heb ik een reminder-kaart voor jullie gemaakt.. Een kaartje
met het challenge-thema: Elves! Of ook wel de helpers van de kerstman :)
Ik hen een foto gebruikt van een koekmannetje wat ik een keer met kerst
heb gebakken met de kinderen en deze heb ik aangekleed als 'Elve'.
Het kaartmodel is een Double-Z-fold kaart.

Doe je ook nog mee met de challenge??
Kerst-groetjes, Yvonne
(www.yvonnevanbruggen.nl)

Ik heb ook nog een reminder voor jullie;
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/



Ik heb ook nog een reminder kerstkaartje
met een leuk elvesmannetje erop
groetjes Rosina



Je kan je wekelijkse kaart hieronder linken. 
Voor de challengekaart moet je hier! je kaart linken.



5 opmerkingen:

Freubelmina zei

De challengekaart had ik reeds geplaatst dus hier nu de wekelijkse bijdrage.
Leuke inspiratie kaartjes hebben jullie gemaak,ik vond het best een moeilijke challenge.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Wilma, wij houden wel van uitdagingen in het team. We willen het ook niet altijd te gemakkelijk maken. Maar je bent de uitdaging gelukkig wel aan gegaan met ons. En dat waarderen wij heel erg. Bedankt voor je inzending. Groetjes Ingrid.

karin zei

De challenge is ook niets voor mij, heb geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik heb wel weer een kaartje voor deze week gepost.
Bedankt voor de inspiratiekaartjes.
groetjes,
Karin.

Cards made by Patricia zei

Leuke inspiratiekaartjes hebben jullie weer gemaakt. Ga vrolijk door met kerstkaartjes maken heb ik alvast een voorraadje voor volgend jaar :-)

Groetjes,
Patricia

Trijntje zei

Hallo het is me nog net op tijd gelukt om de wekelijkse kaart te plaatsen. Hadden wat verbindingsproblemen. Maar een nieuwe box heeft alles opgelost... ik baalde wel. Groeten Trijntje