donderdag 14 december 2017

Kerstkaart week 50.

Hallo allemaal,  
Kerst komt nu echt dichtbij, overal zie je gezellige lichtjes en andere versieringen, erg leuk! 

Natuurlijk starten we deze blogpost eerst met de winnaars van de vorige challenge. Het was misschien een wat lastige uitdaging om Elves te verwerken, maar toch zijn we erg blij met zoveel inzendingen!
Als eerste de randomwinnaar.
Er waren 18 deelnemers met hele mooie creaties, dankjewel!
Degene die als winnaar uit de bus kwam is Margreet.
foto van Ingrid Reyners.
Margreet, proficiat! Jij mag mij mailen en je adres doorgeven 
voor het mooie prijzenpakket dat beschikbaar is gesteld.

Dan de top 3!, gekozen door het DT:
1; José en Maura staan samen op de eerste plaats
3; Bea

Proficiat dames met jullie top 3! notering. Je mag je badge op je blog zetten als je dat leuk vindt. Deze vindt je in de sidebar. 

José en Mauro mogen beide gastdesigner zijn en Trijntje is de komende maand ook gastdesigner, omdat zij deze maand heeft overgeslagen. Dus volgende keer hebben we 3 gastdesigners, heel leuk! 
Willen jullie svp contact met Ingrid opnemen ? het email adres is te vinden in de contactpagina op het blog. 


Zijn al jullie kaarten al (op weg) naar de ontvangers? Of doen jullie nog een rondje mee deze week? Misschien al als voorraad voor volgend jaar? 

Deze week mogen wij jullie nog wat inspiratie bieden. Op mijn kaartje branden de kaarsjes en op mijn blog vind je een soortgelijk kaartje in een eerdere post.
grtz. Colien


Ik maakte drie kaartjes, met papier wat ik kreeg tijdens het DT weekend , van Hermien.


Het zijn drie kleine kaartjes geworden.
Hieronder vindt je de link naar mijn blog. 
Groetjes, Ingrid

Hieronder kun je je kerstkaart weer linken voor vandaag.
Colien en ik komen graag langs....

Team 52 WTC....




8 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen, stuk voor stuk prachtige kaarten.
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Fijne donderdag, lieve groetjes, Wilma

Margreet zei

Wat leuk om de random winnaar te zijn. Ik ga je mailen!
Proficiat aan de Top 4!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

winnaars, van harte gefeliciteerd, mijn kerstpost voor dit jaar is af en verzonden,
groetjes,
Ans

Annemarie en Merit zei

Van Harte Gefeliciteerd Margreet, met je mooie prijs.
En de TOP 4 proficiat!!

fijne dag lief Annemarie en Merit

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd met jullie succesjes. IK doe weer mee deze week. Groeten trijntje

karin zei

Dames proficiat met jullie prijsje!
Ik heb nog een paar kaarten gemaakt, maar er liggen er nog een paar die ik nog moet afwerken.
Groetjes, Karin

Diny zei

Gefeliciteerd aan alle winnaars.....heel erg leuk!
Groetjes Diny

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd Margreet en José, Maura en Bea gefeliciteerd met jullie top 3 notering. En leuk dat ik ook in de top 3 staat.

Wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt voor deze week Colien en Ingrid. Voor deze week heb ik ook weer een kaartje gemaakt, ga gewoon door voor t nieuwe jaar.

Groetjes,
Patricia