donderdag 8 maart 2018

Kerstkaart week 10


Hallo, 
Welkom bij een nieuwe week van de kerstkaartjes. 
Vorige week was onze challenge, dus deze week gaan we eerst bekend maken
wie die challenge gewonnen heeft. 


 De random winnaar is Afke, 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Afke te gaan,
en haar mooie kaart te bekijken. 
Gefeliciteerd Afke. 
Dan de top 3! 


Van harte gefeliciteerd dames, jullie mogen de badge van de top 3 , mee nemen naar je blog, deze vindt je in de sidebar. 

Daar is Irene de winnaar van, zij mag gastdesigner zijn voor de maand Maart. 
Irene en Afke jullie mogen mij beide mailen, Afke jij mag je adres doorgeven om de prijs in ontvangst te nemen. 

Iedereen heel erg bedankt voor het mee doen... 
Dan nu op naar de kerstkaartjes van vandaag. 


Mijn kaartje voor deze week...doen jullie weer gezellig mee?
https://suzanna-suzan.blogspot.nl/



Mijn inspiratiekaartje  kerstkaartje voor deze week
Op mijn blog kan je er  meer informatie over vinden..
Groetjes Rosina



Ook vandaag is je kerstkaart weer hieronder te linken. 




9 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooie voorbeelden weer!!

Margreet zei

Winnaars proficiat!
Mooie DT inspiratie!
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering en Afke jij met je leuke prijs!

Irene zei

Van harte gefeliciteerd met de gave prijs Afke en Maura en Maaike met hun top 3 plekjes. Ik ben helemaal blij met mijn door het DT gekozen plekje en vind het enig om GFT te mogen zijn dus mijn mailtje komt er aan...dank jullie wel!
Vandaag géén kerstkaart van mij (en volgende week óók al niet) beetje veel verjaardagen in maart en elke dag iets plaatsen doe ik niet.

Lieve groetjes, xxIrene

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd. LEUK! Mijn kaartje staat er bij voor deze week. groeten Trijntje

Irene zei

GFT??? Nou dat hoop ik dus echt niet, zullen we het maar op GDT-gastdesigner houden hihi!!!

xx Irene

afke zei

Wow! Wat ben ik toch een bofferd dat ik de winnaar ben van de challenge! Geweldig! Irene, Maura en Maaike ook gefeliciteerd en Irene met je GDT-schap. Mijn kaartje voor deze week is weer geplaatst en mijn mailtje komt eraan!
Iedereen een fijne dag!
Lieve groetjes, Afke

Nicolette zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten.
Groetjes Nicolette

Maaike Huisman zei

Leuk om in de top drie te zitten! De andere dames van harte gefeliciteerd!
Groet, Maaike