donderdag 22 maart 2018

Kerstkaart week 12

Goeiemorgen iedereen,
vandaag lanceren we weer de oproep om een kerstkaartje te maken. Hopelijk doen jullie allemaal massaal weer mee !
Hieronder mijn bijdrage voor deze week.
Verdere informatie vind je op mijn blog Martina's kaartjes.






Ik wil jullie deze week ook een kaartje laten zien om jullie een beetje te inspireren.
De lente buiten is nog koud genoeg dus een heerlijke winters kaartje. Kijk voor meer info op mijn blog 
Veel succes allemaal.


Hieronder kun je kerstkaart weer linken... 



4 opmerkingen:

Trijntje zei

Halo. wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. en wat doen er al weer veel mee. Mijn kaart staat er ook bij deze week. Probeer lekker door te gaan. groeten trijntje

Cards made by Patricia zei

Leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt. Doe deze week ook weer een keertje mee.

Groetjes,
Patricia

Nancy zei

Oei, Meestal ben ik te vroeg en moet ik wachten tot het 6u is om te posten... En gisteren ben ik helemaal vergeten om mijn kaart te linken... En vandaag is de knop al buiten werking... Zonde... 't was een schoontje... haha!! Dat heb je als je zo vroeg uit de veren bent hé...
Tot volgende week dan maar !

Liefs,
Nancy

sanpiseth40 zei

I enjoyed over read your blog post.
Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
ดูหนังใหม่