donderdag 8 augustus 2019

Kerstkaart week 32

Hey hallo,

welkom bij een nieuwe blogpost.
Vorige week hadden we de challenge van Juli op ons blog:

maak een CAS kerstkaart

we hebben een dertigtal inzendingen gehad,
en we hebben als team een top 3 gemaakt, 
wat resulteert in de volgende top 3:


2   Mieke (7)
3    Annie (29) en By Maura (25)
(Klik op de namen om de kaarten nog eens te zien... )

En de random winnaar is Jacqueline,
klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van Jacqueline
en haar inzending nog eens te bewonderen. 


Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie mooie plekjes, en de prijs die gewonnen is. 
En natuurlijk iedereen bedankt dat je mee hebt gedaan..

Margriet mag voor de volgende keer gastdesigner zijn,
en Jacqueline mag
me mailen om haar adres door te geven. 
Willen jullie svp contact met me opnemen,
het mailaders vind je
op de contactpagina bovenin. 

Hartelijke groet, Ingrid en team 52 WTC. 




Vandaag proberen Colien en ik (Bep) jullie te inspireren.
We zijn benieuwd naar jullie creaties!

 

Colien

You are invited to the Inlinkz link party!

10 opmerkingen:

Nicolette zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mieke zei

Wat leuk dat mijn kaartje de top 3 heeft behaald, dank je wel! :-) ♥

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd voor de dames die gewonnen hebben. Top..
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd voor de winnaars
groetjes ellen

Trudy zei

Alle dames die gewonnen hebben, van harte gefeliciteerd!
Groetjes Trudy

by Maura zei

Super leuk dat ik op de gedeelde 3de plaats sta, bedankt :)

Annie H zei

Oh super dat ik ook weer in de top 3 sta, bedankt. Ik doe mijn best om het vol te houden maar het wordt lastig. Proficiat aan de andere dames !
Groetjes, Annie

Jacqueline zei

Wat leuk dat ik de challenge heb gewonnen.
groetjes Jacqueline

Kinga K. zei

Well done♥

Margriet Tournier zei

Oh wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb. Stuiter, stuiter! Ik voel me zeer vereerd dat jullie keuze op mijn kaart gevallen is. (-: Dank je wel!