donderdag 15 augustus 2019

Kerstkaart Week 33


Week 33…..

Hartelijk welkom bij 52WTC voor de wekelijkse kaart !!
Gezellig dat jullie weer met ons mee doen op de kerstdonderdag ….
Vandaag mogen Ingrid en Epie hun kerstkaarten laten zien .

Na de koffie komt ons hele team buurten bij jullie 








Zitten jullie een beetje op schema met jullie kerstkaartjes ? 
Of moeten jullie straks na de vakantie nog even een inhaalslag maken ? 



 het bovenstaande kaartje is van Ingrid

Wij kijken weer uit naar jullie mooie creaties... 
En linken kan natuurlijk weer hieronder.... 





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

4 opmerkingen:

Trijntje zei

Mijn kaart staat erbij voor vandaag. Groeten Trijntje

karin zei

Ik heb weer een kaartje geplaatst !
groetjes,
Karin

Jantine zei

Mooie voorbeelden weer. Ik lig goed op schema met mijn kerstkaarten :-) heerlijk!
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Annie H zei

Oh bijna vergeten m'n kaart te linken, zou zonde zijn nu ik het zolang al volhoud.
Groetjes, Annie