vrijdag 1 november 2019

challenge oktober - rendier of eland op je kaart...


Het is al weer de laatste donderdag van oktober geweest, 
dus dat betekent dat wij weer met onze challenge bezig zijn; 

gebruik een hert of eland op je kerstkaart


klik hier! om de voorbeelden van het team te zien..
De onderstaande prijs kan je winnen...
Mee doen kan je tot en met volgende week donderdag 7 november 23.55 uur... 




Je kaart kan je weer hieronder linken... 
heel veel succes gewenst.. 



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

3 opmerkingen:

Trijntje zei

Heb zojuist mijn kaart erbij gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten trijntje

Annerieke zei

Leuk thema voor deze challenge, ik ben gek op herten en zo, dus die gebruik ik ook vaak. Mijn inzending staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Annie H zei

Mijn rendier staat erbij, ik vreesde al dat het niet ging lukken omdat mijn PC lastig doet.
Groetjes, Annie