vrijdag 29 november 2019

challenge november...

Hallo, 
En welkom bij de challenge van de maand november; 
Suzan heeft als thema gekozen, 

maak een kaart met een dier erop..

niet moeilijk en heel goed te doen, toch ? 


klik hier ! om de voorbeelden van het team nog eens te zien. 
Je kaart kan je linken tot en met 5 december 23.55 uur.

De onderstaande prijs is deze keer te winnen, 
en beschikbaar gesteld door Suzan.. 


We kijken weer uit naar jullie mooie kaartjes..
En we komen zeker langs om deze te bewonderen... 

Heel veel succes!



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een geweldige prijs! Ik ga mijn best doen!
Groetjes Caroline

KT Fit Kitty zei

Fun challenge and beautiful inspiration! I enjoy playing here! Thank you!

GerJanne zei

Supermooie prijs zeg! De voorbeelden van het team zijn gaaf!! Zo verschillend! EN dat maakt het inspirerend!

Annerieke zei

Super leuk thema, er waren al mooie voorbeelden gemaakt. Ik ben gek op hertjes, dus de keuze was voor mij niet moeilijk. Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Doris Klein zei

So many wonderful DT works.. very nice!

Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days

Trijntje zei

heb zojuist mijn kaart erbij gezet. leuke uitdaging. met een die. Groeten trijntje