donderdag 13 april 2017

Kerstkaart week 15 en uitslag challenge.

Goede Morgen,
De challenge van Maart is afgelopen, en we hadden deze keer 29 deelnemers.
Eerst maak ik de winnaar bekend van de challenge, die we random kiezen...


De winnaar is geworden nummer 6, en dat is Margreet...
Klik op haar naam om het kaartje te zien, waar ze mee gewonnen heeft.
Margreet van harte gefeliciteerd!
Jij mag contact met me opnemen, dan stuur ik je adres door naar de sponsor.
Het email adres vind je onder het tabblad contact.

Verder maken we als team ook een top drie, met de drie mooiste kaartjes.
Nummer 1 krijgt drie punten, nummer twee, twee punten en nummer drie een punt.
Daar komt weer een top drie uit; Klik op de namen om de kaart te zien.
1; Nelly
2; Merit en Annemarie
3; Nelleke

Dames gefeliciteerd! Jullie mogen de top 3 badge mee nemen naar je blog (als je dat wilt), deze vind je in de sidebar.
Nelly jij mag contact met me opnemen, want je mag volgende maand gastdesigner zijn.
Als je dat leuk vindt natuurlijk...

Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor het mee doen..
Hartelijke groet,
Ingrid en team 52 WTC...


Op naar de kaarten van het team.
Deze week een kaartje  voor week 15 !
Het is een Nieuwjaarskaartje geworden !


Op mijn blog zie je de gebruikte materialen!

En dit is mijn ispiratie-kaartje voor deze week. 
Op mijn blog nog eentje volgens dezelfde sketch, maar dan net even anders ;-)


grtz.Colien




12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat leuk we staan in de top 3, met onze ,Michael Jackson sneeuwpop
Bedankt dames, leuke voor beelden zijn er weer gemaakt.
'fijne dag liefs Annemarie

Margreet zei

Wat leuk om de winnaar te zijn. Dames van de Top3 van harte gefeliciteerd.
xxx Margreet

Gina zei

Gefeliciteerd aan de winnaars ! Mijn kaartje volgt vanavond waarschijnlijk nog -:) Groetjes, Gina

Margo zei

Gefeliciteerd dames ! Wat een leuke voorbeelden weer voor deze week !

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen! Stuk voor stuk mooie kaartjes!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Rosina zei

Gefeliciteerd dames met jullie overwinningen, dik verdiend .....geniet ervan
Groetjes Rosina

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd.Mijn kaart staat er ook weer bij deze week! Groeten trijntje

Ans Gilbert zei

Winnaars van harte gefeliciteerd!
er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt,mijn kaart staat er ook weer bij,
groetjes,
Ans

Enny zei

Proficiat aan de winnaars, prachtige kaarten ! Ook de andere kaarten zijn heel mooi ! Groetjes, Enny

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie winnende kaarten!
groetjes Anita

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd Margreet en de dames van de top 3. Leuke voorbeelden weer deze week Ineke en Colien.

groetjes,
Patricia

Angelique zei

Gefeliciteerd Margreet met je winnende kaartje. En natuurlijk ook de andere dames met hun topplekje. Dank jullie wel voor de mooie voorbeeldkaartjes.
lieve groetjes Angelique