donderdag 20 april 2017

Kerstkaart week 16

We zitten al in week 16 met onze kerstkaartjes. 
Doen jullie vandaag ook weer gezellig met ons mee?

Vandaag laten Ingrid en ik weer een voorbeeld
kaart zien, dit keer heb ik eens andere
kleuren gebruikt dan ik normaal gebruik en
vond de kleuren goed bij mijn plaatje passen.
Doen jullie weer gezellig mee met ons.





Details over de kaart op mijn blog
Groetjes en succes Bep

Ik maakte het kaartje aan de hand van een voorbeeld op Pinterest, met wat restjes papier wat ik nog had liggen. De bloem is van MFT.




Voor meer info neem een kijkje op mijn blog. Klik hier! Ik vind het heerlijk om met restjes te werken, het geeft me een goed gevoel als daar ook weer iets mee is gedaan.

Doen jullie vandaag ook weer mee?













Hieronder kun je je kerstkaart weer linken..


5 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen dames, de voorbeelden zijn weer prachtig! Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Ook mijn kerstkaart is deze keer in pastel tinten, jullie voorbeeldkaarten zijn weer erg mooi,
groetjes,
Ans

Trijntje zei

goedemorgen wat zijn er al weer een inzendingen... Leuk hoor. We zien allemaal het voordeel om aan het eind van het jaar geen kerstkaartenstress te hebben. Jullie hebben weer leuke inspiratiekaarten gemaakt. Het is mij ook gelukt deze week. week 16 en de 16-de kaart in de rij op dit blog. Groeten Trijntje

Crealientje zei

Goedemorgen!
Mijn kerstkaartje is er gelukkig weer bij.
Echter kan ik het niet linken. Hebben er meerdere hier ook een probleem mee?
Heb ik weer, doe het nu maar zo:
http://isocrealientje.blogspot.nl/2017/04/kerstkaart-week-16.html
2 prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt.
Gezellig dat iedereen weer zo zijn best doet.
Groetjes en fijne dag, Crealientje.

Crealientje zei

Het is me inmiddels gelukt, en ik zie de mooie kaarten van de anderen ook!
Happy!
Groetjes Crealientje.