donderdag 6 april 2017

week 14 reminder


Vandaag een reminderkaartje voor de challenge die vorige week vrijdag al begonnen is en je kan nog meedoen tot vanavond 23.59 uur om een kerstkaartje te plaatsen waarop zilver aanwezig is...
Vandaag mogen Lia en ik jullie nog een beetje inspireren...
Doe allemaal gezellig mee!!!


Hier mijn voorbeeldkaartje
voor meer informatie neem je een kijkje op mijn blog
groetjes en veel succes
Rosina

Ja we zijn nog steeds bezig met de challenge, ik heb nog een kaartje gemaakt met zilver erin verwerkt. We hebben al een aantal inzendingen gekregen...Ik kijk uit naar jullie kaartjes van vandaag..  Ik gebruikte de kleuren rood-wit zilver


Kijk mee! op mijn blog. 
Groetjes Ingrid. 

Ik heb ook nog een Reminder kaartje gemaakt met zilveren kerstballen:




Link hieronder je wekelijkse kerstkaart..


8 opmerkingen:

Freubelmina zei

De inspiratie kaartjes zijn echt weer schitterend! Mijn bijdrage deze week staat bij de zilverchallenge.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Petra L zei

Oeps, kaartje hier geplaatst voor week 14.

Margo zei

Wat een leuke voorbeeldkaarten dames ! Ik doe deze week weer mee !

Ans Gilbert zei

De voorbeeldkaarten zijn weer erg mooi, mijn kaartje ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Hallo IK heb mijn kaart erbij gezet. Maar volgens mij is het week 14? helaas geen zilver op de kaart kunnen verweken. Groeten trijntje

Lia zei

Mijn kaart is verdwenen bij de reminders bovenaan, dus heb ik hem maar tussen de deelnemers gezet......
Lia xx

Cards made by Patricia zei

Leuke reminder-kaarten. Heb mijn kaartje zowel hier als bij de challenge geplaatst.

Groetjes,
Patricia

Nancy Soetaert zei

Mooie voorbeeldkaarten weer! En tof dat er zoveel deelnemers zijn!
ik was bijna vergeten mijn kaartje te linken! Gewoonlijk doe ik dat op donderdagmorgen voor ik naar het werk vertrek, maar ja, heb vakantie en ben helemaal uit mijn routine, ha ha!
Nancy