donderdag 8 januari 2015

Kerstkaart-week 2

Welkom iedereen. Alvorens we naar de kaarten gaan van deze week, wil ik even een mededeling doen van huishoudelijke aard, het is de bedoeling dat als je deze week mee wil doen met je kerstkaart plaatsen, je dit echt op donderdag doet, afgelopen week kreeg ik ongeveer iedere dag nog een bericht dat er een kerstkaart was geplaatst, dit is niet de opzet van dit blog. Vandaag zijn Epie en Bep actief op het blog, en zullen ook vandaag bij jullie reacties achter laten, anders is het onbegonnen werk voor ons. Heb je je kerstkaart geplaatst vandaag, en zie je je blog niet in de leeslijst staan, geef dan even de link van je blog door onderaan in de dit  bericht.                          Dank je wel.....groetjes, Ingrid.
 

Zo dames hierbij mijn 1e kaart als DT lid van 52 Weeks to Go…., en ik zeg maar zo kom binnen de deur staat open en als verrassing heb ik dan een open haard.

Ik hoop dat ik jullie ook kan inspireren en dat we met dit blog jullie kunnen aansporen om iedere week op Donderdag een kerstkaart te plaatsen,
op je eigen blog, wij
gaan er natuurlijk voor en het scheelt een hoop stress aan het eind van het jaar.
 

 


 
 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
* Wit en Rood cardstock, diverse plaatjes en nestabillitie

Groetjes Bep.




Het is weer donderdag en dat betekend een kerstkaart maken voor de site .
In het weekend goed bezig geweest ermee , ook gezellig om mee te doen !!



De gebruikte mallen zijn ...
Het frame en de hoekjes zijn van Joy nr  6002/0356 .
De kleine bloemster van Nellie Design nr  SGD002 .
Wens jullie veel plezier met het meedoen !!

Groetjes  DT  Epie .

 



30 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een leuke voorbeeldjes. Ook ik ben er deze week graag weer bij en geb mijn kaartjes zojuist geplaatst.

Anoniem zei

Wat een leuke voorbeelden dames!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Gina zei

Yeah, het is me gelukt. Ik heb mijn kaartje net geplaatst... Dat 'uitgesteld' plaatsen ga je me nog eens moeten uitleggen Neline. Dat heb ik nog niet gevonden. Ik zie mijn kaartje nog wel niet in de leeslijst. Hier de link naar mijn blog freubel69.blogspot.be Groetjes, Gina

Lia zei

Goed bezig dames! Jullie hebben leuke kaarten gemaakt.
Lia xx

Diny zei

Hallo dames,

Wat laten jullie twee leuke kerstkaarten zien....mooi gedaan!

Groetjes Diny

Rosina zei

Dat zijn 2 prachtige kerstkaartjes....wat leuk dat jullie ook designer zijn voor dit leuke kerstkaartjes blog...het scheel inderdaad een hele hoop kerststress aan het einde van het jaar...
Mijn kaartje is per ongeluk gisteravond laat geplaatst, ik wilde dat nog ongedaan maken door het terug op concept te zetten maar ik zag vanmorgen dat het dan niet meer werkt ...of je moet het hele bericht verwijderen...
Ik wens jullie een fijne donderdag
groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Mooie kaarten Ingrid en Epie, en wat leuk om al die kerstkaarten zo op een rijtje te kunnen zien!! Superdesuup!!
xx Wilma

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaarten zijn er weer gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Er zijn weer twee mooie voorbeelden gemaakt! Groetjes Sylvia

carla zei

Mooie kaartjes en wat ben ik blij dat ik dit blog gevonden heb om mee te doen.
Mijn eerste kaartje staat erop en ik kan het niet laten om straks al aan die voor volgende week te beginnen.
Leuk, ik geniet hiervan.
Groetjes,
Carla

Unknown zei

Goed dat je het even meld Ingrid, ik wist dit namelijk niet. Volgens mij staat mijn blog er nog niet bij: priskillashobbyblog.blogspot.nl.

Groetjes, Priskilla

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes hebben jullie gemaakt Dames, supermooi!
Mijn kerstkaartje staat er ook weer ;).
Groetjes,
Misseke

Wybrich zei

Prachtige kerstkaartjes Epie en Bep!
Ik doe deze week ook mee en heb mijn kaart ook geplaatst!

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke kerstkaartjes Bep en Epie.
Mijn kaartje moet ik er nog opzetten vandaag. Mijn blog staat er nog niet bij: tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Leuke kaarten hebben jullie gemaakt,
helaas van mij nog geen kerstkaart,de griep is nog niet over..
Hoop op volgende week,
groetjes Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, ik doe ook weer mee. Geen kerstkaartenstress in 2015 voor mij hoor.

Danoesja zei

Wat een prachtige kaartjes dames. Het is mij ook gelukt om mee te doen en ik hoop iedere week mee te doen.
Mijn blog staat nog niet in de leeslijst, hier is de link http://paperandfabrics.blogspot.nl/
Lieve groetjes, Danoesja

Trijntje zei

Leuke kaarten dames. IK ga mijn kaatr er zo ook op zetten. Ik dacht vorige week al Ben ik mis?? want ik zag zo veel kaarten op andere dagen. Maar het blijft dus wel donderdag..... Groeten Trijntje

lenywim35 zei

Natuurlijk doe ik weer mee. En er waren van jullie wel een aantal kaarten die me inspireerden om mee te blijven doen. Veel succes. gr leny w

Suzan zei

Ik heb mijn tweede kaartje vandaag op mijn Blog gezet. mijn blog staat al in de leeslijst.
Groetjes Suzan

Anita zei

Ik heb ook een kerstkaart geplaatst maar mijn blog staat nog niet in delijst. Dit is de link http://a-la-kaart.blogspot.nl/2015/01/engelse-publicatie.html#comment-form.
In de weken van de MD challenge gebruik ik dan www.stampincreatief.blogspot.com (tenminste als dat lukt)
Die staat er wel in.

Gr. Anita

Sarah - Crea S zei

Wat een leuke kaartjes delen jullie vandaag weer met ons!
Mijn goede voornemen is om mee te doen dit jaar! Vorige week miste ik, maar deze week kwam het er wel van. Mijn blog staat nog niet in de leeslijst; http://littlecreass.blogspot.be
Groetjes, Sarah

Aletta zei

Dat zijn weer leuke kerstkaarten!
Ik ga zeker weer proberen regelmatig mee te doen.
Wel handig hoor... zo'n "stok" achter de deur om al vroeg in het jaar aan je kerstkaarten te beginnen.
Mijn 1e kerskaart van dit jaar staat nu op mijn blog:
http://kaartenvanaletta.blogspot.nl/
Groetjes Aletta

Wies zei

Leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Weer een goede start voor het maken van kerstkaarten voor dit jaar. Ik heb mijn eerste kerstkaart net geplaatst.
Groetjes, Wies

José zei

Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

Elfje zei

Mooie kaartjes! Ik heb er vandaag ook nog 1 gemaakt.
Die van mij is wel maar een simpel geworden.
http://www.elfjeskaarten.blogspot.be/2015/01/kaart-met-cadeau-papier.html
Groetjes,
Elfje

CreaSjouk zei

Hallo,
Graag wil ik alvast aangegeven dat ik aankomende week (week 3) mee doe. Mijn blog www.sjoukskaarten.blogspot.com
De kaart is al ingepland!
Groetjes Sjoukje

Marjan zei

Mooie kaartjes, dames, ik doe volgende week weer eens mee.

Evy G zei

Ik heb wat computerproblemen gehad, maar wil vanaf deze week toch ook graag meedoen!

marja kenter zei

Ik dacht dat ik een bericht had achtergelaten maar heb ook computerproblemen.
Ik wil graag meedoen maar weet niet meer hoe ik me aan moet melden. Hoop dat dit zo goed is.
groetjes Marja