vrijdag 25 september 2020

Challenge September...

 Hallo, 

Welkom bij een nieuwe challenge van de maand september, 

deze keer koos Rosina het thema; 

maak een kerstkaart met kaars of lantaarn erop


klik hier! om nog even te kijken naar de mooie voorbeelden van het team..


Dit is de prijs die je kan winnen, Rosina heeft deze beschikbaar gesteld.. 


Mee doen ? Dat kan, door je kaart hieronder te linken, dit kan tot en met 
a.s. donderdag 23.55 uur...
Wij kijken uit naar jullie mooie creaties.... 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

karin zei

Net een kaartje geplaatst, dacht dat ik mijn naam had gezet maar er staat een andere tekst, nl die van mijn blogpost. Sorry !
groetjes,
Karin

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Maakt niet uit Karin, we komen even goed bij je blog langs...

Daphne zei

En ik plaats de verkeerde foto..... het is ook nog vroeg, misschien beter om eerst koffie te nemen. 😆
Maar ik lees het al hierboven, jullie komen toch wel op bezoek.

Trijntje zei

Heb zojuist mijn kaart met kaars en lantaarn erbij gezet. Leuke uitdaging. Groeten Trijntje

Crealientje zei

He,he mij kaartje nog net op tijd.
Was even zoeken naar kaarsjes maar het is gelukt:)
Leuke challenge en mooie inspiratie kaarten.
Lieve groetjes Crealientje.