donderdag 16 juli 2015

Week 29...

Goedemorgen!


Vandaag mag ik samen met Bep weer een kaartje laten zien.
Ik heb deze keer voor een houten uiltje gekozen.


Het is een vrij 'eenvoudig' kaartje, maar toch druk genoeg door de embossing en het bolletjeslint aan de zijkanten, wat een sneeuwbal-effect creƫert bijpassend bij de tekst.

En inmiddels weten velen van jullie dat het niet bij dit ene kaartje blijft...:-)
De overige 2 kaartjes in dezelfde stijl maar met een ander uiltje vind je natuurlijk op mijn eigen blog: 

dol-fijnecreaties.blogspot.com

Kom gezellig langs en doe hier gezellig mee met een Kerstkaart!

Creatieve groetjes, Gaby (DT 52WTC)

Hieronder mijn kaart en het is een venster geworden.




Ik heb bovenstaande kaart gemaakt met een mal van Precious Marieke, 
het was even puzzelen omdat er maar 1 gordijn bij zit en ik er toch 2 op wilde
hebben maar het is gelukt. Aan de binnenkant van de kaart heb een 
achtergrond genomen van een foto uit eigen collectie van de wintersport.

http://beppieskaartenenfreubelblog.blogspot.nl/

Ik hoop dat jullie weer gezellig met ons meedoen.

Groetjes Bep ( DT 52WTC)



11 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaarten, dames. Mijn kaartje staat er ook weer bij.

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
jullie hebben flink je best gedaan, mooie kaarten laten jullie zien..
Ik heb mijn kaartjes ook geplaatst,
groetjes,
Ans

Epie zei

Leuke kerstkaartjes dames DT,
Fijne zomerdag vandaag,
Liefs van Epie xx

!neke zei

Ze zijn weer leuk !
Fijne dag !
groeten Ineke

Diny zei

Twee prachtige kaartjes dames....we blijven maar doorgaan he!
Groetjes Diny

Lia zei

Prachtige kaartjes geworden, eenvoudig kan toch heel mooi zijn he?
groetjes Lia

Wil Frutsel zei

Prachtige kaartjes dames!!
xx Wilma

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaartjes zijn er weer gemaakt
ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst

groetjes anneke

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt dames! Leuk die bolletjes en het raampje van Bep vind ik ook prachtig. Groetjes Marijke.

Wies zei

Mooie voorbeeldkaart Gaby en Bep.
Groetje, Wies

Cards made by Patricia zei

Leuke kaartjes Gaby en Bep. Ik doe deze week ook weer een keertje mee.

Groetjes,
Patricia