donderdag 10 september 2015

Week 37 en uitslag challenge


Een hele goede morgen op deze donderdag in week 37!
Wij gaan eerst de uitslag bekend maken van de challenge, zoals jullie weten is die random gekozen
en de winnaar is!!!!
CreaNancy op nummer 11
Gefelciteerd Nancy, je mag ons mailen zie contact pagina. 


En dan hieronder de kerstkaartjes van Nelleke en Ingrid. 


Mijn kaartje heb ik weer eenvoudig gehouden. Dit zijn wel mijn favoriete papiertjes uit het kerstblokje van SU. Wat sterretjes, een touwtje en wat nietjes en dit alles gemat op een basiskaart.
Deze week ook nog een 2e kaartje en die is te zien op mijn blog.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal weer maken en kom jullie creaties de komende dagen weer bewonderen.
Groetjes, Nelleke



Ik ben aan de slag gegaan met nieuwe spulletjes uit de najaars catalogus van Stampin'Up! 
Het is niet moeilijk om met al die leuke spulletjes een kerstkaartje te maken. Ik liet me inspireren door de liftchallenge. Kijk je mee op mijn blog
Ik kom straks jullie creaties bewonderen. Je mag je kaart weer linken. 
Groetjes, Ingrid. 


13 opmerkingen:

S. zei

Gefeliciteerd Nancy.
Wat een leuke voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt
Groetjes

S. zei

Ik loop trouwens een paar weken achter met kaartjes maken, ik ben pas bij week 29

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnares!
Ik heb gelukkig ook weer een bijdrage kunnen leveren aan de wekelijkse kerstkaart.
Begrijp dat hij gelinkt "moet " worden?
Lieve groetjes, Wilma

Gina zei

Hier ben ik weer ! Gefeliciteerd Nancy met je winnende kaartje! Mijn kaartje voor deze week is ook weer gelinkt! Groetjes en fijne donderdag iedereen! Gina

Je@net zei

Gefeliciteerd, Nancy.
En wat een leuke kaartjes hebben jullie deze week gemaakt, Ingrid en Nelleke!

anneke's creaties zei

gefeliciteerd Nancy met je winnende kaart
en wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
ook ik heb mijn kaartje voor deze week geplaatst

groetjes anneke

Misseke zei

Gefeliciteerd Nancy met je winnend kaartje.
Prachtige voorbeeldjes weer Dames en ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst.
Groetjes,
Misseke

Nancy Soetaert zei

Hé, wat leuk, dankjewel!
Mooie voorbeeldkaartjes weer deze week!
Nancy

Wybrich zei

Nancy, gefeliciteerd!
Leuke voorbeeldkaartjes!
Ik doe deze week weer mee.

Nicolette zei

Gefeliciteerd Nancy.
Mijn kaart staat er ook weer bij.
Groetjes Nicolette

Wies zei

Nancy gefeliciteerd met je prijs. Ingrid en Nelleke, leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
Ik ga zo mijn kaart plaatsen op mijn blog.
Groetjes, Wies

Wil Frutsel zei

Mooie voorbeeldkaarten dames!!
xx Wilma

Nancy Soetaert zei

Ik heb vanmiddag mijn prijspakketje ontvangen. DANKJEWEL voor de prachtige papiertjes, lintjes, ... en het mooie kaartje erbij!
lieve groetjes, Nancy