donderdag 14 maart 2019

Kerstkaart week 11 en uitslag Challenge

Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe blogpost van kerstkaartjes..
De week vliegt voorbij en vandaag is het al weer donderdag...
Maart roert zijn staart, en dat is te merken aan het weer buiten..
pff ik had van de week zowaar sneeuw op mijn auto....
https://freubel69.blogspot.com

Vorige week hadden we nog een challenge, en daarom hebben we vandaag enkele winnaars voor jullie. Ten eerste hadden we twee prijzen...

De eerste prijs gaat naar nr 25 en dat is Gina, Gina van  harte gefeliciteerd.
Jij bent de winnaar van het prijzenpakket, je mag mij een mail sturen met je adres..
Klik op de foto om naar het blog te gaan van Gina.
Dan de prijs die Willy Duit beschikbaar heeft gesteld..Een workshop twv 17,50. 
Dat is nr 1, en dat is Daphne, Daphne van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs.. 
Jij mag ook contact met me opnemen...
Klik op de foto om naar het blog te gaan van Daphne.. 

1; Trijntje (29)
2; Oma's Kaartenhoekje (36)
3;Nancy (11) en Angelique (35)

Dames van harte gefeliciteerd met jullie plekje in de top 3!
Trijntje jij mag gastdesigner zijn de volgend keer, neem jij ook contact op met mij?
Rest mij nog iedereen heel hartelijk te bedanken voor jullie deelname, het was heel mooi om te zien hoe boogland rood kleurde op donderdag.....

Op naar de kerstkaartjes van vandaag...
Hartelijke groet, Ingrid en team 52 WTC


Vandaag vind je hier inspiratiekaartjes
van Epie en Bep.

We vinden het leuk als je jouw kerstkaart 
hieronder ook zou linken!

Dankjewel voor de grote deelname aan de voorbije challenge.

Hieronder mijn kaart voor deze week

 Succes maar weer Bep



Epie

We vinden het gezellig dat jullie weer meedoen allemaal....
Veel plezier en groetjes van het DT Team 






8 opmerkingen:

Daphne zei

Oh wauw word ik toch even helemaal verrast op deze vroege ochtend!!
Hoe leuk?!!!!
Ik ga zo werken en dacht, ik link eerst mij kaart even bij 52 WTC, lees ik gewoon dat ik de winnaar ben van de workshop.
Mam.....als je dit leest, we gaan samen hoor!!!!
Willy, we komen eraan, ik ben héél heel blij, dank je wel voor deze mooie prijs.
Fijne dag allemaal, die van mij kan niet meer stuk, hi hi

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor iedereen! Mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, top!
Mijn creatie staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Gina zei

Oh leuk ! Dank je wel ! Gefeliciteerd ook aan Daphne en de Top 3! Groetjes, Gina

Trudy zei

Alle dames gefeliciteerd! Volgens mij is Daphne super blij met haar prijs!
De voorbeeldkaartjes zijn ook weer erg mooi!
groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

alle winnaars gefeliciteerd

Trijntje zei

Gina gefeliciteerd met je prijs. Marian, Nancy en Angelique jullie ook van harte met jullie plekjes in de top 3. Altijd weer een eer. Dart vind ik zelf ookm leuk dat mijn letterbak kaart i de top 3 is beland.. Mijn kaart va n deze week komt eraan. Groeten trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie toppertjes!

Angelique zei

Gefeliciteerd aan de alle dames en wat leuk om te zien dat ik in de top 3 zit. Daphne jij gaat vast heerlijk genieten samen met je moeder. Toevallig deze week weer een rode kaart.