donderdag 13 juni 2019

Kerstkaart week 24

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe blogpost..

Vandaag zijn Marijke en Rosina aan de beurt om een kerstkaartje aan jullie te laten zien.
Vorige week hadden we nog een challenge 

vintage kerstkaartjes.

En daar maken we vandaag de winnaar van bekend. 
De top 3 !


Gefeliciteerd voor de winnaars van de top 3 !
Dan de random winnaar..




Gefeliciteerd Caroline... Als je op de bovenstaande afbeelding klikt kom je op het blog van Caroline,
En zie je haar mooie kaart nog eens.

Trudy en Caroline mogen contact met Ingrid opnemen. 
Trudy mag de volgende keer gastdesigner zijn, en Caroline mag haar adres mailen
zodat de prijs naar je toe komt... 

Dan willen we graag iedereen bedanken die mee heeft gedaan met de challenge. 

Dan gaan we nu over naar de kaartjes van deze week.. 
Hier een voorbeeldkaartje van Marijke.
Lekker winters voor deze tijd van het jaar!



Hier mijn kerstkaartje voor deze week
Op mijn blog vind de uitleg ervan...





Ook vandaag kun je weer gezellig met ons mee doen.
Je kerstkaart kan je hieronder linken. 










You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 opmerkingen:

Trudy zei

Wat super leuk dat ik in de top 3 zit! Nicolette, Annie en Caroline ook gefeliciteerd!
groetjes Trudy

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten!
Groetjes Anita

Caroline Cards zei

Super leuk dat ik random winnaar ben! Gefeliciteerd Trudy, Nicolette en Annie met jullie top-kaarten!
groetjes, Caroline

Nicolette zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank jullie wel!
De andere dames ook gefeliciteerd.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Trudy, Nicolette, Annie. gefeliciteerd met jullie top 3 plekjes een hele eer! Caroline gefeliciteerd met het winnen. Het is mij deze keer ook weer gelukt om een kaart te maken. Groeten trijntje

Annie H zei

Oh leuk dat ik in de top 3 sta, bedankt het doet me veel plezier. Caroline en de andere toppers ook gefeliciteerd hoor !
Groetjes, Annie