donderdag 27 augustus 2015

Kerstballen en challenge augustus


Vandaag start weer een nieuwe challenge bij het http://52weekstochristmas.blogspot.com en de uitdaging is bedacht door Lil: Maak een kaart met een 3D afbeelding.
Dat moet niet moeilijk zijn, want 3D-plaatjes zijn er in overvloed.
Ik heb een nieuwe afbeelding van kerstballen van Leane Creatief gekozen. Ook de overige materialen zijn van dit merk, zoals de embossingfolder waarmee het voorblad is bewerkt, het dessinpapier dat je door de opening ziet en ook de tekst. Deze is gestanst uit Flockpapier en dat betekent dat het eruit ziet en aanvoelt als zacht fluweel. Heel leuk materiaal dus!
Ik zou zeggen: doe mee met deze challenge want je kunt er weer een leuke prijs mee winnen.


Inderdaad ik hoop dat deze challenge niet zo moeilijk is. De mal die ik gebruik heb is van Marianne Design. En het plaatje had ik nog liggen. Meestal koop ik de plaatjes op een beurs die ik leuk vind, dus altijd wel wat op voorraad. Leuk als je meedoet aan onze challenge.
                                                      Groetjes en veel plezier Lil


Mijn kaartje voor deze challenge. Groetjes, Janine
Mijn kaart voor de challenge van deze maand.
Groetjes Sylvia
Hier mijn bijdrage voor deze maand
Groetjes Marijke
Hier mijn bijdrage voor de challenge van deze maand.
Groetjes Bep


Mijn bijdrage voor deze week. Het is niet echt 3D. Ik had niks meer in huis en de hobbywinkel bij ons had vakantie. Wel heb ik veel verhoogd opgeplakt. Volgende week donderdag een 3D kaartje van mij. Groetjes Monique.

Mijn kaartje voor deze week.
Groetjes, Nelleke, http://farmerblog-nelleke.blogspot.com


Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt, op mijn blog vindt je nog meer voorbeelden. 
Groetjes, Ingrid. 


                  Mijn kaartje voor deze challenge, groetjes Lisbeth

Hier mijn bijdrage voor deze maand , met een 3D plaatje ,
Hobbygroetjes van Epie 

u



De onderstaande prijs kunnen jullie winnen. Ik stel deze beschikbaar. Het is een pakketje met kerstpapier van Stampin'Up! samen met bijpassend effen papier, en bijpassende lintjes. 
Groetjes, Ingrid. 


Let op! Hieronder kun je alleen je kerstkaart van vandaag linken. Wil je mee doen met de challenge? Dan kan je vanaf morgen je kerstkaart linken in de sidebar. 










10 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige voorbeeldkaarten, dames. Voor mij een echte uitdaging, eerst maar eens zien of ik 3d plaatjes van Kerst in huis heb...
Kaartje voor deze week is in elk geval weer geplaatst!

Trijntje zei

Hoi Wat hebben jullie prachtige kaarten gemaakt. De mijne staat er ook weer bij Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Leuke kaarten weer dames. Mijn kaartje staat er ook weer bij voor deze week.

groetjes,
Patricia

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes hebben jullie weer gemaakt dames - supermooi zijn ze.
De challenge wordt voor volgende week en mijn kaartje voor deze week staat er ook bij.
Groetjes,
Misseke

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaarten weer dames!!
xx Wilma

karin zei

zo dames van het DT, jullie hebben jullie best weer gedaan met de mooie kaartjes. Ik zou ook goed moeten zoeken of ik nog 3D plaatjes heb in kerstsfeer, ik gebruik ze nooit meer.
Hier mijn bijdrage voor deze week.
groetjes,
Karin

José zei

Vandaag eindelijk weer een kaart geplaatst. Hade de 3D ook al gemaakt maar die kan ik morgen pas linken zag ik, dus dat zal nog wel lukken.
Mooie voorbeeldkaarten met 3D plaatjes hebben jullie gemaakt, ik moest wel diep zoeken hoor.

Suzan zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten! Echt supermooi!
Mijn bijdrage voor deze week staat erbij, zal een nieuwe kaart voor Challenge maken!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes weer! Voor volgende week eens wat knipwerk, is eens wat anders, ik gebruik van 3D-plaatjes gewoonlijk alleen het basisplaatje...
groetjes, nancy

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten !
Groetjes, Wies