donderdag 30 november 2017

Week 48 uitdaging november Elves, Santa's helpers

Hey hallo, 

Een nieuwe week een nieuwe donderdag. 
Vandaag is het de laatste donderdag al weer van November. 
De winter begint bijna zijn intrede te doen. En we hebben al flinke nachtvorst gehad. 
De laatste donderdag van de maand betekent ook de start van een nieuwe challenge. 
Deze keer was Ineke aan de beurt om het thema te kiezen.
Ineke wil graag

Elves op je kaart

zien.

Elves wonen in Scandinavië en zijn de helpende handen van de kerstman. De mijne heeft zijn grote oren onder zijn capuchon verstopt! 




De bijdrage van Marijke met de uitdaging gebruik Elves op je kaart.
Mijn helper helpt met het snoep opeten!!



Grote oren heeft mijn Elf wel , ze zijn ook te zien op mijn blog
Echt een erreg leuke uitdaging , vind ik dit , veel plezier...


Veel plezier weer met deze mooie uitdaging en succes !!

Ik heb mijn Elves gestempeld en gekleurd.. 


Meer info vind je op mijn blog. Klik hier! Heel veel succes. Groetjes, Ingrid. 

Hier mijn twee helpertjes van Santa !



Op mijn blog wat meer info !
Succes .
Groetjes Ineke


Mijn helpertje....voor meer info:
Groetjes Suzan



Een hele leuke challenge, maar een zoektocht voor mij :) 
Ik had geen stempel of afbeelding van een elf, dus haalde ik er
eentje van internet.. Da's dan wel weer makkelijk.. Aangevuld met
papier en stempels. Veel plezier en SU-cces met de uitdaging!!

Kerst-groetjes, Yvonne



Hier is mijn knechtje van de Kerstman.
Ik heb hem gezocht op internet en uitgeprint.
En nu schittert hij op een kleurige kerstbal.
Heel veel succes!
Liefs,
Yvonne.



Hier mijn inspiratiekaartje
voor deze voorlaatste challenge van 2017
Elves een leuk knechtje van de kerstman
meer daarover op mijn blog

succes allemaal...
groetjes Rosina


En dit is mijn voorbeeldkaartje voor deze week.
grtz. Colien




En ik heb er natuurlijk ook eentje op mijn kaart!
De oren zitten helaas in de muts verstopt...
Groetjes en veel plezier met de challenge!
Nancy



Hieronder mijn voorbeeld kaart voor de challenge
ik dacht laat ik er eens 3 opdoen.
Succes met het meedoen van deze challenge.
Groetjes Bep



De onderstaande prijs kan je winnen.


De gastdesigner Trijntje vond het een lastige uitdaging en doet liever de volgende maand met ons mee. Geen probleem hoor... 

Je kan je kaart insturen vanaf morgen tot en met volgende week donderdag 23.55 uur. 
Dit komt in een apart blogbericht. 
Vandaag kun je nog je wekelijkse kaart hieronder linken. 
Heel veel succes. 

Team 52 WTC





6 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen,
Wat een schitterende inspiratiekaarten maar wel een moeilijke opdracht want of ik daar plaatjes van heb....
Mijn wekelijkse kerstkaart staat in ieder geval gelinkt.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Goedemorgen. Mijn wekelijkse kaart staat erbij. Wat heeft het team hun best gedaan. wat een leuke kaarten met een elves... Knap hoor. Zoals er al staat ik ben graag de volgende maand gastdesigner. Heel fijn dat het mag. Groeten trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuke nieuwe o p dracht met heel veel leuke voorbeeldkaarten!
mijn wekelijkse kaart staat er weer bij!
Groetjes Anita

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt voor de challenge. Weet niet of ik daar aan mee kan doen, moet ik eerst op zoek naar elfjes. Maar voor deze week heb ik wel weer een kaart geplaatst.

Groetjes,
Patricia

Caroline zei

Mijn gewone kaartje staat er weer bij. Over de challenge moet ik even goed nadenken hoor. Maar de voorbeelden zijn super!
Groetjes Caroline

ANJA 3D zei

Leuke uitdaging en wat een prachtige voorbeeld kaarten
Groetjes, Anja