donderdag 23 juni 2016

Week 25 van '52 Weeks to Christmas'

Hoi allemaal.

Het is alweer donderdag , de weken vliegen voorbij. Vandaag mogen Yvonne en ik (Lil) een kaartje laten zien. Ik heb er voor gekozen om weer eens een stempelafdruk in te kleuren. Plaats vooral jullie schitterde kaarten en dan kom ik graag kijken. Liefs Lil




Week 25 alweer, we zitten volgende week op de helft!!
En dat terwijl de mussen vandaag van het dak vallen van de warmte..
Ik (Yvonne) heb een kaartje gemaakt met een lief hertje erop uit de
stempelset 'Foxy Friends' van Stampin' Up! In de kleuren Tip Top Taupe
en Mint Macaron, met zwart, wit en zilver.

Het woordje 'Merry' is gestanst en de rest is gestempeld.

En ik heb er een bijpassende envelop bij gemaakt.
Meer informatie vind je op mijn blog: www.yvonnevanbruggen.nl

Ik ben benieuwd wat jullie maken en kom zeker even langs!
Kerst-groetjes, Yvonne

9 opmerkingen:

Margreet zei

Zo, mijn kaartje staat er weer bij.
Ik vind de 2 voorbeeldkaartjes allebei heel mooi.
Fijne donderdag!
xxx Margreet

Margreet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Freubelmina zei

Wat een supermooie voorbeeldkaartjes dames!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt,ik verheug me weer op de bezoekjes die op donderdag dankzij deze blog altijd veel zijn,super!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Wybrich zei

Prachtige kaarten met een schattig ingekleurd stempeltje, en een lief hertje!
Mijn creatie staat er ook bij!

Margo zei

Wat een leuke kaarten dames ! Ik ben weer een keertje van de partij hoor :)
Ik kom waarschijnlijk wel pas morgen bij iedereen langs.
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes!
vanavond blogtoerke doen...
groetjes, Nancy

Yvonne zei

Leuke voorbeeldjes weer deze week. Mijn kaart doet ook weer mee. Het lukt me vanavond niet meer om bij jullie langs te komen, maar ik kom sowieso binnenkort even een kijkje nemen.

Groetjes,
Yvonne.

Cards made by Patricia zei

Leuke kaartjes weer dames. Van mij geen kerstkaart deze week. Hoop volgende week weer eentje te plaatsen.

Groetjes,
Patricia

José zei

Mooie kaarten dames, wat een schattig vosje Yvonne.
Ik laat deze week weer verstek gaan, heb het veel te druk met van alles en nog wat.