donderdag 16 juni 2016

52 Weeks to Christmas #24

Hallo allemaal,

Vandaag is het de beurt aan Rosina en mij om jullie een beetje inspiratie te geven. Maar volgens mij is dat niet nodig want we zien elke week de mooiste kaarten voorbij komen.
Deze week heb ik voor jullie een Triple layer kaart gemaakt. Niet lekker recht boven op elkaar maar schots en scheef. Ik heb het mezelf er niet makkelijker op gemaakt maar het resultaat vind ik prima.
Wil je weten wat ik heb gebruikt, kom dan gezellig bij me langs.
Hopelijk doen jullie weer gezellig mee vandaag.
Monique


Hier mijn kaartje voor deze week...hopelijk geeft het jullie weer wat inspiratie
op mijn blog kan je  de uitleg ervan vinden...

groetjes en succes allemaal
 Rosina







13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

net op tijd om nog te linken voor het werk! twee leuke voorbeeldkaartjes!
Ik zal morgen mijn kerstblogrondje doen, vanavond ga ik nog naar boekenfestijn Gent na het werk...
fijne dag!
nancy

Marjan zei

Mooie inspiratiekaartjes, dames! Ik doe weer eens mee, is al zo lang gelden, maar er is bij mij nauwelijks kerstkaartengevoel helaas.

Freubelmina zei

Schitterende voorbeeldkaartjes dames!!
Mijn wekelijkse bijdrage staat er ook weer bij.
Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en reacties,ik waardeer ze heel erg!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Wybrich zei

Leuke kaarten dames!
Mijn kaart staat er ook weer bij!

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaart ook geplaatst,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaart ook geplaatst,
groetjes,
Ans

anneke's creaties zei

wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

Wil Frutsel zei

Mooie voorbeelden dames!!
xx Wilma

Papierkram zei

Hallo, ich habe es geschafft, heute mal Weihnachtskarten in der einfachen Form zu basteln. letztes Jahr war ich schon viel weiter. irgendwie läuft mir dieses Jahr die Zeit davon, oder ich habe mir zuviel vorgenommen.
LG Beate

Yvonne zei

Leuke voorbeeldkaarten weer dames. Mijn kaart doet ook weer mee deze week.
Groetjes,
Yvonne.

karin zei

Heel leuke kaartjes dames ! Ook deze week weer eentje gemaakt en net op mijn blog geplaatst.
groetjes,
Karin

Margreet zei

Mooie voorbeeldkaartjes!
Eindelijk de mijne er ook bij gezet.
xxx Margreet

Trijntje zei

Het is mij ook nog gelukt deze week! Jullie hebben weer leuke inspiratiekaarten gemaakt. Grieten Trijntje